تبریک به سعیدآقای سرگلزایی و چند تلاش جدید

Mohsen Sanei

to VirtualIRAN
سلام، وقت بخیر
با آرزوی شادمانی و تندرستی، به استحضار می‏رساند که با توجه به استفاده
از فضای پارسه‏گیگ برای نگهداری فایل‏ها و نظایر آن، در ماه‏های گذشته،
بخشی از سوالاتی که برای استفاده کاربران روی وبلاگ‏ها منتشر شده‏بود،
فروم ایجاد شده و نیز کست صوتی از بین رفت یا از دسترس خارج شد.
در آغاز سال آدرس اینترنتی ویژه‏ای با دامنه .ir خریداری شد که هنوز بر
سر آزاد شدن آن در حال تلاش و ایمیل و چانه‏زنی هستم.
در هفته‏های گذشته تلاش‏های زیادی برای احیای بخشی از اطلاعات از
دست‏رفته داشته‏ام که در حال حاضر به لطف یکی از دوستان شیرازی یک فضای
100مگابایتی از پرشین‏گیگ و نیز 3 فضای رایگان از سایت 40ستون (البته
برای 3 هدف جداگانه) در اختیار گرفته‏ام.
همچنین وبلاگ طرح نور نیز در دست ساخت بود.
نکته دیگر اینکه آدرس جدید و البته موقت هنرستان مجازی ایران
http://netschool.40sotoon.com است. از دوستانی که فرصت دارند، تقاضا
می‏شود در صورت امکان نسبت به ساخت پرسش‏های عینی با Quiz creator شرکت
wondershare اقدام و آن را برای استفاده مخاطبان به نام خود نشر دهند.
برای آموزش این فعالیت به رایگان، حاضر به همکاری هستم.
همچنین دوستانی که این امر برایشان میسر نیست، حتی اگر شده یکی دو سوال
را در محیط Word یا Excel تایپ فرمایند. این خود نیز کمک بزرگی به رشد
بانک‏های آموزشی هنرستان خواهد شد.
همچنین در وب‏گردی‏ها، گاهی به نکات آموزشی مناسبی برخورد خواهید نمود.
از شما درخواست دارم که لینک آن بحث‏ها را با نقطه‏نظر خود، از یکی از
راه‏هایی که در اختیار دارید ( همین گروه، سایت 40ستون، ایمیل و یا ...)
برای استفاده دوستان دیگر، ارسال فرمایید.
از نهایت لطف شما سپاسگزارم.
شاد، تندرست و سربلند باشید.