تبریک ورود اعضای جدید و خبر

Mohsen Sanei

to VirtualIRAN
سلام، وقت بخیر
با احترام، به اطلاع می‏رساند که دوستان جدیدی به گروه وارد شده‏اند.
ورود این عزیزان را تبریک عرض نموده و برایشان آرزوی توفیق روزافزون
دارم. از همه شما دعوت دارم که در بهسازی و مفیدسازی این فضای علمی عام،
یاریگرم باشید. چه با همکاری و ارسال مطلب و محتوا، چه با ارائه
اندیشه‏های ناب شما. پیشنهاد شما، هرقدر اندک، ارزشمند است. هرچند توان
پاسخگویی به نیازهای شما را با شتاب مطلوب؛ نداشته باشم.
امید دارم که به‏زودی تعدادی از کارهای هنرجوی ارزشمند آقای مجید سلطانی
را که نمونه سوال هستند، به PDF تبدیل کرده و تقدیم حضور نمایم. البته
برای ماشین‏های جریان متناوب، امسال برنامه جدیدی خواهم داشت.
نکته دیگر اینکه با وجود پرداخت هزینه 5ساله برای خرید دامنه .ir از وب
دیتا، در آغاز سال 87، هنوز این دامنه در اختیار قرار نگرفته است. مساله
بعدی اینکه سایت parsehgig که به عنوان پایگاه رایگان، منبع ذخیره
بانکهای سوالات دروس الکترونیک کاربردی و ماشین DC و رایانه بود، حذف شده
و اطلاعات در دسترس نیست. گویا باید کاری دوباره انجام شود. به همین
منظور در حال ثبت دامنه جدید و خرید فضایی مطمئن هستم تا بتوانم داده‏ها
را در درازمدت برایتان حفظ کنم.
امیدوارم هریک از شما به فراخور علاقه و قت، بخشی از مطالب را فراهم
آورید و نشر دهید. تا به کمک شما و استفاده از بخشی از وقت سرگرمی یا
بیکاری! یا آنچه که به نظر من فعالیت ارزنده پویش و پژوهش شماست و به قول
غربی ها بخشی از زمانی که باید به Hubby& Fun Times مربوط باشد را در این
مجموعه سپری نموده و ضمن بهره رساندن به سایرین؛ خود نیز از اجتماع گروهی
از دوستان پویا و پرتلاش و زحمات ارزنده دیگران بهره ببرید. بدیهی است که
توان یک نفر، برای ایده‏ای به این بزرگی، کوچک است.
باز هم مشتاقانه منتظر پیشنهادهای علمی و عملی شما خواهم بود.
با احترام مجدد
محسن صانعی