Vesakh

已查看 18 次
跳至第一个未读帖子

Vilém

未读,
2012年4月29日 15:50:132012/4/29
收件人 vipas...@googlegroups.com
Ahoj, domlouvá se ke konci května na oslavu Vesakhu společná akce mezi Budějickými buddhistickými skupinkami a námi :)

Níže výtah z dopisu od Jardy z DharmaHouse, otázka je co bychom byli schopni vymyslet my a kdo by případně byl ochoten se podílet :)

díky, Vilda
-------------------------
Termín vypadá na nějakou středu nebo čtvrtek 23.-24.5 nebo 30.-31.5., ještě se dmolouvá. Začátek cca od 19h, vstupné dobrovolné.
Program ve výkladu základních informací o Buddhovi a buddhismu, čtení súter a textů, představení skupinek....a další ?!

DharmaHouse by dal dohromady základní informace o Buddhovi a jeho životě, základní proudy buddhismu a tak. Poté bych já nebo někdo od nás přečetl některou základní sútru ( roztočení kola Dharmy, Klenoty, Mettá sútra).

V plánu je program na 1,5-2 hodiny, když tak to vyplníme promítnutím nějakého dokumentu ( kdyby jste měli nějaké video na 15-25 minut, bylo by to taky fajn)

Možná se podaří pozvat jednoho známého z Prahy, co by mohl cca 20 minut promluvit o "moderním buddhismu".

Jiří Leipert

未读,
2012年5月3日 06:14:032012/5/3
收件人 vipas...@googlegroups.com
Ahoj,
já se želbohu nebudu moci zapojit - jednak ty termíny mi kolidují s Prahou a navíc 1.6. odlétám za louži a tak toho mám teď dost pracovního a přípravného, pardonek...
Navíc v nadcházející pondělí mám rodinnou oslavu a pak ochutnávku, takže to na reálný styk vidím až 21. a 28. května, to už je pomalu na vyloučení, ne? ;D
Tož mějte stáloodstoupenou Přítomnost, perleti není nikdá dost! ;-)

Jirka

Jiří Leipert
http://www.leipert.cz

Dne 29. dubna 2012 21:50 Vilém <wild....@gmail.com> napsal(a):