google+ community

瀏覽次數:27 次
跳到第一則未讀訊息

Vaidotas Zemlys

未讀,
2012年12月10日 凌晨4:44:272012/12/10
收件者:viln...@googlegroups.com
Sveiki,

Google+ atsirado galimybė kurti communities. Gal sakau reikia sukurti kažką su R ir duomenų analize? Gal pavyks lengviau komunikuoti, nors google+ dar nėra toks populiarus, per socialinis tinklas yra marginally lengviau prieinamas nei mail groupsas. Jei kas turit patirties kaip veikia tos communities ir kokie issue parašykit. Skubėt niekur nebūtina, reikia apgalvoti kas ir kaip, nes visados yra rizika sugadinti pradžioje gerą daiktą.

Vaidotas Zemlys
http://mif.vu.lt/~zemlys

Dzidorius Martinaitis

未讀,
2012年12月10日 清晨5:11:082012/12/10
收件者:viln...@googlegroups.com
Well, tai galime sukurti G+ ir prilinkinti R grupes lista plius svetaine VilniusR. Nematau nieko blogo tame.

Kita dalykas - R bendruomene maza, taciau yra zmoniu kurie gal visai dometusi duomenu analize, business intelligence ir pan.

2012/12/10 Vaidotas Zemlys <zem...@gmail.com>

Vaidotas Zemlys

未讀,
2012年12月10日 清晨5:15:342012/12/10
收件者:viln...@googlegroups.com
Sveiki,

Le 10 déc. 2012 à 12:11, Dzidorius Martinaitis a écrit :

> [...]
>
> Kita dalykas - R bendruomene maza, taciau yra zmoniu kurie gal visai dometusi duomenu analize, business intelligence ir pan.

Tai galim daryti didesnę data analysis community, kurią inicijuoja Vilnius R.

Vaidotas

Dzidorius Martinaitis

未讀,
2012年12月10日 清晨5:27:112012/12/10
收件者:viln...@googlegroups.com
Taip, tokia ir buvo mano mintis:)

2012/12/10 Vaidotas Zemlys <zem...@gmail.com>

Vaidas Morkevicius

未讀,
2012年12月10日 清晨7:36:442012/12/10
收件者:viln...@googlegroups.com
As irgi buciau uz data analysis community.
--
Vaidas Morkevičius
http://www.vaidasmo.lt

2012/12/10 Dzidorius Martinaitis <dzid...@gmail.com>

AndriusZilenas

未讀,
2013年4月13日 上午10:34:292013/4/13
收件者:viln...@googlegroups.com
galimybės visuomet neribotos (galimybių ribose)
turiu kažkokią patirtį, gal net knyga gautųsi... ;)

viskas priklauso nuo bendruomenės iniciatorių įsivardintų TIKSLŲ arba FUNKCIJŲ ir kitų specifikacinių niusnsų - pvz PORTABILUMO (ar reikia išsinešti duomenis ;-)

t.y.
a) kas norima pasiekti arba
b) ką norima veikti... ir
c) koks pageidaujamas išliekamumas / tęstinumas

jeigu tikslai vien tik KOMUNIKACINIAI tai dar reikia apsibrėžti kryptingumą: 'vienpusisi ar dvipusiai' ...

jeigu dar reikia 'BENDRADARBIAVIMO -  darosi sudėtingiau, nes vėlgi - KOKIO? ar tik dokumentų (ar kodo, ar ...), ar ir kalendoriaus, ar project managemento, ar dar ko nors....

man idealiu atveju sprendimas turėtų būti toks, kad būtų centralizuota t.y. iš vienos vietos galima būtų postinti į daug vietų ir surinti feedbac'ką vėl į vieną vieta

pvz. visko aukščiau išdėstyto minimalistinis sprendimas - naudojamas AtviriDuomenys.lt - google-grupė + Google Drive + wordpress.com su įjungtais social pluginais (FB ir Linkedin), ...dabar dar atsirado + mediawiki nes sudėtingesnį dokumentą daryti per GoogleDocs nepatogu.

dėl G+- nesigilinau, nes man tai jau perteklinis distraktorius, bet kažkur mačiau sprendimo galimybę į jį transliuoti, tik nepamenu kaip surinkti atgal

beje, kažkur internete mėtosi Google Wave kodas, ...:)
bet tai nėra 'plug&go' sprendimas

***

2012/12/10 Vaidas Morkevicius <vaidas.mo...@gmail.com>
回覆所有人