datadive

Justina Frolovaitė

to viln...@googlegroups.com
Sveiki,

kiek pamenu per susitikimą buvo entuziastų už datadive :) tai pamaniau, kad galim burtis ir imtis pirmų darbų.

Vienas iš variantų, būtų kažką pan pasidaryt:
http://datawithoutborders.cc/events/nykickoff/

Vadinasi reikia surašyt kas esam, ko norim, ko siekiam ir pan.

Taigi pirmas žingsnis matyt būtų minčių lietus ir darbų pasidalinimas.  Man asmeniškai smagiau susitikus apsitarti (prieš tai individualiai pasišaudžius idėjų).

Ką manot? Kokie pasiūlymai?

--
Pagarbiai,
Justina Frolovaitė

Dzidorius Martinaitis

to viln...@googlegroups.com
Mano pasiūlymai:

Suformuojam darbo grupę, pasidarom atskirą mail-list'ą, kad kitų nespamintume. Norintys sudalyvauti tegul palieka komentarą čia arba išsiunčia meilą: dive[eta]vilniusr.org

Antras darbelis būtų kickoff puslapis vilniusr.org saite (galima būtų padirbėti ties dizainų, nes asketiškas dizainas gali atbaidyti žmones :)), plius teksto aptarimas (tam reikia sutarti dėl datadive tikslų).

Siūlau virtualią erdvę kaip darbo priemonę - buvo susitikime žmonių iš Kauno, plius dar emigrantai ;) Lietų galime suorganizuoti hangout, skype ar dar kažko pagalba.

Dzidas

Sirvydas Dagys

to viln...@googlegroups.com
Idėja man patinka, dėl dalyvavimo neprižadu, nes vienu periodu turiu daugiau laiko, kitu mažiau. Bet noro yra, tai ir laiko kaip nors turės atsirasti :)

Vaidotas Zemlys

to viln...@googlegroups.com
Sveiki,

Aš už.

Andrius Druzinis

to viln...@googlegroups.com
Sveiki,

I'm in.

Andrius

Andrius Dalinkevicius

to viln...@googlegroups.com
Sveiki,

Aš taip pat už.

Andrius.D

2012/4/16 Vaidotas Zemlys <zem...@gmail.com>

--
Su pagarba,
Andrius Dalinkevičius

Vaidas Morkevicius

to viln...@googlegroups.com
Iskaiciuokit ir mane :-)
--
Vaidas Morkevičius
http://www.vaidasmo.lt

Justas

to VilniusR
As taip pat uz

On Apr 17, 9:23 am, Vaidas Morkevicius <vaidas.morkevic...@gmail.com>
wrote:
> Iskaiciuokit ir mane :-)
> --
> Vaidas Morkevičiushttp://www.vaidasmo.lt

edgaras dunajevas

to viln...@googlegroups.com
Prisidedu

Vytautas Jakutis

to viln...@googlegroups.com
aš už data dive :]

Dar patiktų ir "data liberation" renginiai, pvz. viešų duomenų aplink
šildymo kainų Vilniuje temą surinkimas (pdf'ai ir www šaltiniai) ir
paviešinimas machine readable formatais

--
Vytautas Jakutis
vyta...@jakut.is

Petras Kudaras

to viln...@googlegroups.com
Sveiki,

R kalba kol kas beveik nieko nesugebu nuveikti naudingo (esu daugiausiai programavęs Perlu/Ruby ir panašiomis kalbomis), bet man būtų įdomu prisidėti ir taip kartu ko nors išmokti : )

Petras

Edgaras Buzarevičius

to viln...@googlegroups.com
Sveiki,

Norėčiau ir aš prisijungti.

Dzidorius Martinaitis

to viln...@googlegroups.com
Visiems savanoriams išsiunčiau pakvietimus į datadivelt grupę. Prisijunge prie grupės rasite veiksmų planelį.

Jei atsiras dar norinčių prisijungti prie datadive veiklos, rašykit: dive[eta]vilniusr.org

Dzidorius Martinaitis

to viln...@googlegroups.com
Si savaitgali galite sudalyvauti tarptautiniame data-dive:

Andrius Z

to viln...@googlegroups.com
vilniusR - tarsi aiškiai suprantama MISIJA - dalintis R patyrimu, o vat paminėtas datadive mane suintrigavo, bet dar negaliu atsakyti ar norėčiau dalyvauti, nes nesuprantu "kas tai bus" - todėl kol nepamatysiu suformuluotos MISIJOS (t.y. funkcijos, kas bus daroma) VIZIJOS (t.y. tikslų, kokis viso to prasmė) - negalėsiu nieko atsakyti

be to nelabai suprantu
/ ar čia naujas marketinginis buzzwordas (o iš esmės - keikskmažodis:-) kurio sinoniminės šaknys - elementarusis "open data"
/ ar tai  "data scraping" dar kitaip vadinamas "data journalism" kuo jau keletą metų užsiima

skirtingai nuo pvz
kurie kaip suprantu uždarė duomenis
DataDiver Technologies offers a full gambit of instant criminal searches that have been collected from jurisdictional data across the nation.

labiau pažengę iš ScraperWiki startup'o, suteikė įrankių rinkinį (software as service) kuriuo net aš supratau kaip naudotis ;) - labai patogu turėti galimybę paleisti scrap'ą online ir laikyti bei perpanaudoti duomenis sql-lite ar csv formate

tokiu būdu tarsi sklandžiai ateinu iki minties, kad norint komerciniais ar nesavanaudiško smalsumo tenkinimo tikslais su R ar su kokiu kitu įrankiu reikia truputi didesnės 'ekosferos', užtikrinančios šias funkcijas:

GAUTI (patikimą) INFO
ją galima gauti tiek scrapinant atvirus šaltinius,
tiek reikalaujant viešinti oficialius statistikos skaičius (idealiu atveju 'open data' formate, o ne xls'u failuose, kaip dabar)
tiek iš mokslininkų, atliekančių tyrimus (tiesa, tokia tyrimų db tarsi yra, tik nežinau kaip ten su atvirumu..)

LAIKYTI-SAUGOTI & PERDIRBTI (re-formatuoti)
Re-formatting data to clarify it, filter it, or make it compatible with other sets of data (for example, converting lat-long coordinates to postcodes, or feet to metres)

KOMBINUOTI, ANALIZUOTI & INTERPRETUOTI
Combining data from more than one source (for example, scraping a list of company directors and comparing that against a list of donors)

iš esmės reiktų kažkokios 'state of the art' apžvalgos LT kalba, tada galima parodyti žurnalistams, gal pasiviešins spaudoje - it tuomet galima būtų tikėtis, kad daugiau kas nors prisijungtų, supratę apie ką vyskta kalba...