myliuduomenis.lt

Vaidotas Zemlys

to viln...@googlegroups.com
Sveiki,

Pradėjau naują blogą apie užmirštus duomenis. Viskas daroma su R, kodą galima pažiūrėti čia:

http://github.com/mpiktas/myliuduomenis.lt

Ten yra trys šakos: master - R kodas, jekyll - puslapio struktūra ir gh-pages pats puslapis.

Nors čia mano asmeninė iniciatyva, bet mano pirminė idėja buvo daryti kažkokį bendrą puslapį, kuriame
būtų galima norintiems komentuoti viešoje erdvėje (Lietuvos) pasirodžius pranešimus, kuriuose akivaizdžiai duomenys yra interpretuojami nekorektiškai. Taigi aš visai pasiruošęs priimti guest postus. Taip pat visados laukiu pasiūlymų
ką būtų galima komentuoti, viso interneto neperskaitysi, taigi garantuotai kažką įdomaus galiu pražiūrėti.

Esminė man šio blogo vinis, kuri daugeliui tikriausiai nėra aktuali, yra ta, kad viskas daroma su R ir visi kiekvieno straipsnio duomenys ir analizė laisvai prieinama.

Vaidotas Zemlys
http://mif.vu.lt/~zemlys

Vaidas Morkevicius

to viln...@googlegroups.com
Super!
--
Vaidas M.

Sirvydas Dagys

to viln...@googlegroups.com
Gera iniciatyva ir labai geras antras įrašas. Jau kurį laiką galvoje sukosi mintis, kad reiktų viešinti nusišnekėjimus, o ypač atvirą melą. Dabar tereikia šiek tiek populiarumo tinklaraščiui.

Sirvydas

tomas krilavičius

to VilniusR
super

kelis kartus sau buvau vizualizaciją pasigeneravęs,
kad pažiūrėti, kaip ten iš tikro ;)