Tapegyseg, SD kartya, erdekes MN cucc

Tamas Falcsik

to Videoton TVC

Sziasztok.

1) Volt korabban SD kartya illeszto vagy cartridge, ezek leteznek meg, lehet vasarolni? :)

2) Illetve, tapegyseg elhalalozas (nem jon rajta csak az 5 volt, ilyen van?) eseten mi a teendo? Erdemes hozzaertovel megnezetni, vagy jobb egy akarmilyen pc-s tapegyseget hasznalni?

3) Es, mivel harom a magyar igazsag… :) RGB kimenethez lehet keszen kapni meg kabelt mondjuk scart vegut, vagy eselytelen?

+1: talaltam a csatolt kepeken levo dolgokat… fogalmam sincs az allapotukrol, egyikben van csak rom, ha valakinek van temerdek szabadideje, szivesen atadnam, hatha van benne valami erdekes… de hatalmas zsakbamacska lehet a dologbol. Van egy olyan sanda gyanum, hogy a korabbi honvedsegi (https://groups.google.com/d/topic/videoton-tvc/FbK7SjgeblA/discussion) dolgokhoz lehetett koze, mert ket vonali interface kozott volt, amire ADO es VEVO van rajzolva alkoholos filccel… lassan szerintem a teljes nephadsereg IT infrastrukturajat begyujtjuk. Haha.

Koszi:
Tomi
image1.jpeg
image2.jpeg
image4.jpeg
image5.jpeg
image3.jpeg

Laszlo Arvai

to Videoton TVC
Szia,

1. Elvileg szó van róla, hogy újra lesz gyártva, de szerintem senki sem mer ígérni semmit sem. :-)

2. Fura, hogy csak 5V van, ilyet még nem láttam. Ha nem sürgős, szívesen megnézem. Hol van helyileg a kütyü? Egyébként menne PC táppal is, de azért mégiscsak az eredeti az igazi.

3. Kész kábelről nem tudok, de nem olyan nagy ördöngösség csinálni.

+1: Szívesen megnézem a többi kütyüt is, bár temérdek időm nincs, de TVC-re azért mindig jut :-)

Üdv:
Laci

Falcsik Tamás

to videot...@googlegroups.com
Szia.

11. kerulet, de BP konnyen elerheto helyein barhova el tudom vinni / ossze tudunk futni.

Ido kozben kiderult, hogy a tap igazabol jo, viszont a tvc-nek voltak kontakt bajai. 64k +... Kisse deformalt mar az alja (pupos), de egy szetszedes-osszerakas megoldotta. :)

A 12V kapcsan: rossz volt a multimeter. Amator dolog, tudom. :D de erre tegnap jottem ra, mikor kertem egy ismerosomet, hogy nezzen ra, es hat bizony az ove jol mert. Ilyen is van. Multimeter viszont azota nincs >:)

Szoval, ha gondolod, akkor a cartridgebol az epromot meg ki tudod olvasni... Kiprobalasra nem ajanlanam, elegge viharvertnek nez ki. :(

Az rgbhez egyszeruen at kell kotni scart csatlakozora a din pinoutnak megfeleloen vagy ott kell meg valami varazslat?

Az sd illessztobol ketto kellene, es akar elore is fizetnek, ha az ugy egyszerubb. Gondolom csak vannak meg, akiknek kell. :)

Falcsik Tamás| fal...@gmail.com

--
Weboldal: http://tvc.hu/
Fórum: http://forum.tvc.hu/

GergelySárközi

to videot...@googlegroups.com
Üdv Mindenkinek!

az 1-es pontban vagyok kompetens a válaszra ;-)
a teljesen SMD alkatrészes microSD foglalatos TVC illesztő kártya tervei végső fázisban kerültek, hetek kérdése
és gyártásba fog menni az EPhez való illesztővel együtt :-) próba gyártatásra, kis szériában ...
ha beválik? akkor onnantól kezdve kapható lesz ...
időpontot és árat nem tudok egyenlőre mondani! akivel az elmúlt pár évben kapcsolatban voltunk hazai nyák gyártó csődbe ment,  a xilinx forgalmazó meg csak simán bedobta a törölközőt  ...

üdv: G

to videot...@googlegroups.com
Semmi újdonság?

Gábor Szakács

to videot...@googlegroups.com
Én is még mindig várok SD-kártya illesztőre. :-D

Sebestyén Pál

to videot...@googlegroups.com
Nemrég készült el 4 darab a legújabb dual SD cartridge típusból.
Lényegében ugyanazt tudja mint a korábbi verziók, kivéve, hogy 2 kártya helyezhető bele egymástól függetlenül. Továbbá flash EPROM van rajtuk, így a későbbiekben házilag frissíthető a szoftver (pl. ha lesz valamikor FAT32 kezelés ).
Akit érdekel, elviheti 8500Ft-ért (postaköltség az árban), szállítás várhatóan 2-3 héten belül.

Üdv.,
Sebestyén Pál

"Gábor Szakács" <konzo...@gmail.com> írta:
SD_dual.JPG

Gábor Szakács

to videot...@googlegroups.com

Nekem kellene egy példány!

Amikor megvan, utalom a pénzt, és postázhatod!

Köszi
Szakács Gábor
SakmaN
Message has been deleted

egri imre

to Videoton TVC, pa...@freemail.hu
Kedves Pál!

Én is kérnék szpen egy ilyen duál SD interfészt! Kérlek tájékoztass majd a részletekről, számlaszám, összeg, privátban megírom a címet.

Üdv
Zimi

Attila Szabó

to videot...@googlegroups.com
Kedves Pál!

Én is igényt tartanék egyre, ha jut még :-)
Kérlek írd meg, mikor, hová, mennyit utaljak.

Köszönettel:
Szabó Attila

Sebestyén Pál

to videot...@googlegroups.com
Sziasztok!

Így meg is lett mind a 4 illesztőnek a gazdája. :)
Jövő héten vagy az utána következő héten, személyes egyeztetés után postázom a kártyákat.

Üdv.,
Sebestyén Pál

Rákos Péter

to videot...@googlegroups.com, pa...@freemail.hu
Én eddig csak három emnert számoltam :) (Imre 2x írt), így ha maradna még egy, akkor az engem érdekelne.

Üdv,
RP
Ui. Te az a Sebestyén Pál vagy, akivel anno kazettákat cseréltünk postán? (Szolnkoról?)

Tamas Szabo

to Videoton TVC
Na ez azért nem igazság.... Én feldobom a témát aztán meg mások jól learatják a pozitív valaszt.

Most értem ide a géphez és ltom, hogy volt-nincs....

Én is szeretnék egyet, én is, én is....

T.

egri imre

to Videoton TVC
Én megelégszem eggyel, csak azért írtam kétszer, mert az első levél alatt meghagytam a rengeteg előzményt feleslegesen. Az oldalról azt töröltem, de hát az email már kiment :) Bocs.

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok keretében működő Videoton TVC csoportra.
Az erről a csoportról és minden témájáról való leiratkozáshoz küldjön egy e-mailt a(z) videoton-tvc...@googlegroups.com címre.
Ha üzenetet szeretne küldeni ebbe a csoportba, küldjön egy e-mailt a(z) videot...@googlegroups.com címre.

A csoportot a(z) http://groups.google.com/group/videoton-tvc címen keresheti fel.
További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/d/optout címre.

Viktor Varga

to videot...@googlegroups.com
Én is későn láttam.

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor
----
Futtatható fájlok/Executable files:
Futtatható fájlt vagy azt tartalmazó zip állományt kérem átnevezve küldjön, különben a víruskereső eltávolítja.
If you would like attach an executable file, please change the extension of that file, elsewhere the virus scanner removes that file.
---
Jogi figyelmeztetés/Disclaimer:
A levél tartalma csak és kizárólag a címzettekre tartozik. Nem engedélyezett ezen a címzetteken kívül bármilyen megtekintés vagy továbbítás. Ha nem érintett, akkor kérem értesítse a küldőt, és törölje az összes példányt.
This e-mail and any attachments may contain confidential material for the sole use of the intended recipient(s). Any review or distribution by others is strictly prohibited. If you are not the intended recipient, please contact the sender and delete all copies.

[...]

Ha üzenetet szeretne küldeni ebbe a csoportba, küldjön e-mailt a(z) videot...@googlegroups.com címre.

A csoportot a(z) http://groups.google.com/group/videoton-tvc címen keresheti fel.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Tamas Szabo

to Videoton TVC
Akkor én úgy veszem hogy első kérdező jogán az elsőt (vagy a negyediket) ugy veszem, hogy az engem illet.

:-)

Üdv,

Sebestyén Pál

to videot...@googlegroups.com
Hát ezt nem tudom, hogy el lehet-e dönteni kérdezés alapján. Aki egyértelmű levelet küldött annak a nevéhez rendeltem 1-1 darabot (Sakman, Zimi, Szabó Attila).
A negyedik kártya Szergej Butov barátunkhoz került, aki még hétfőn egy magán levélben jelentkezett. Valamint jelezte, hogy vállalná nagyobb széria elkészítését is (kb. 10 darab). Tehát vele érdemes egyezkedni, hogy lemond-e a jelenlegi kártyájáról más javára, vagy felvenne-e a listájára. :)

Üdv.,
Pál

Tamas Szabo <toms...@gmail.com> írta:
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Videoton TVC csoportra.

[...]

Tamas Szabo

to Videoton TVC
1. A kérdésem szerintem egyértelmű és azt fejezi ki, hogy szeretnék egy ilyet. Jó háromnegyed éve várok rá, többszöri ígéret volt már rá, hogy hamarosan hozzá tudok jutni.

2. Ha nem kérdezek rá, akkor tegnap senki nem vesz ilyen kártyát.

Szerintem egyértelmű. A döntés meg a tiéd.

T.

Sebestyén Pál

to videot...@googlegroups.com
Rendben, átírtam a nevedre. :)
1-2 héten belül postázom.

Tamas Szabo

to Videoton TVC, pa...@freemail.hu
Rendben, nagyon szépen köszönöm.

Levélben tudjuk egyeztetni a továbbiakat.

T.

Viktor Varga

to videot...@googlegroups.com, Sebestyén Pál
Szia Pál,

Szeretném elkérni Szergej elérhetőségét, mert én bizony örülnék, ha tudnánk belőle többet is gyártani.

Eddig minden találatom gyártásra zsákutca volt sajnos, és én kapnék az ajánlatán.

[...]

GergelySárközi

to videot...@googlegroups.com
Sziasztok!

tudjátok az elérhetőségemet, fent vagyok ezen a levelező listán,
meg a facebook-on is a TVC csoportban.

egyenlőre még nem indultam rá a gyártásra, mert van egy nagy halom családi
problémám és azal küzdök ... de nincs elfelejtve a dolog :-) mihelyt egy kis
lélegzetvételhez jutok gyártásra kerül a TVC adapter is.

közben gondolkoztam, akkor a 4dik adaptert vigye Varga Viktor, lemondok a javára :-)

üdv: G

to videot...@googlegroups.com

Szia,

Bocsi, de nem mindig tudom, hogy milyen becenevekehez ki kapcsolódik. 😃
Ezer bocsi. 😃

Köszönöm a felajánlást a 4-re, ha tényleg nincs szükséged rá, akkor elfogadom.

Várom a gyártásról majd a híreket.

üdvözlettel/sincerelly yours: Viktor Varga (mobil eszközről küldve/sent from mobile device)

Viktor Varga

to videot...@googlegroups.com, Sebestyén Pál

Kedves Pál,

Szergej a listán lemondott a javamra a kártyáról amit neki szántál.

Ha megvan még, akkor érdeklődnék, hova mennyit utaljak.

Üdv. Viktor

[...]

Vidovenyecz Zsolt

to videot...@googlegroups.com
Ezek szerint már nem lehet rendelni? Régebben én is jeleztem, csak rég jártam erre.

"Sebestyén Pál" <pa...@freemail.hu> írta:

> [...]

>Ha&nbsp;üzenetet&nbsp;szeretne&nbsp;küldeni&nbsp;ebbe&nbsp;a&nbsp;csoportba,&nbsp;küldjön&nbsp;egy&nbsp;e-mailt&nbsp;a(z)&nbsp;videot...@googlegroups.com&nbsp;címre.
>A&nbsp;csoportot&nbsp;a(z)&nbsp;http://groups.google.com/group/videoton-tvc&nbsp;címen&nbsp;keresheti&nbsp;fel.
>További&nbsp;lehetőségekért&nbsp;látogasson&nbsp;el&nbsp;a(z)&nbsp;https://groups.google.com/d/optout&nbsp;címre.

>Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Videoton TVC” csoportjára.

Viktor Varga

Tamas Szabo

to Videoton TVC
Kedves Pál,

Probálok válaszolni a Freemail-re, de minden próbálkozasok visszapattan.

Üdv,

Tamás