Videoton TVC játékok

Beregi Tamás

to videot...@googlegroups.com
Sziasztok!

Azzal kapcsolatban írok a csoportba, hogy Pixelhősök c. videojáték történeti könyvem folytatásán dolgozom, amely kifejezetten a hazai játékfejlesztésekről szólna, és szeretném összeszedni a korszak legfontosabb TVC-s fejlesztéseit, fejlesztőit, érdekelne az egész folyamat, ahogy a fejlesztések zajlottak, továbbá érdekelne az egykori TVC-s klubélet is. A facén csak pár embert tudtam megtalálni. Tudnátok segíteni kontaktokkal, kiket érdemes megkeresni?
Köszi: Beregi Tamás

Csontos Andras

to videot...@googlegroups.com
Szervusz!

Most csak gyorsan, munkahelyről írom...

A TVC weblapján:  http://tvc.homeserver.hu/  -n sok minden van a múltjából a gépnek, azt javaslom átbogarászni, ha azután is lenne kérdésed, küldd el (nekem is).
A fejlesztői Videotonosok voltak Magyarországon, de az eredeti terv az Enterprise számítógép Angliai tervezőié, a Vidi megvette a tervet, és honosította.
Több mintl 30 év után reménytelennek tűnik összeszedni a fejlesztőket..
Én a Videoton Számítástechnikai Gyáregység (Budapesti) Oktatási Osztályán dolgoztam, és mellékes feladatként kaptam, hogy hetente egyszer (egy másik kollégával együtt) "menedzseljük" a TVC klubot.
A TVC játékok Videotonos része szintén honosított angliai munka, a játékok többi részét nagyobbrészt hazai lelkes amatőrök írták.

Mivel már mindenki másból él, sok energiát senki sem fog szerintem  belefektetni ebbe a kérdésbe, így tényleg csak olyant kérdezz, ami a weblapon nem megtalálható.

Sok sikert!
    Csontos András

--
Weboldal: http://tvc.hu/
Fórum: http://forum.tvc.hu/

Beregi Tamás

to videot...@googlegroups.com
Szia es koszi!

Igen, mar atbogarasztam a honlapot. Majd tudnal valamikor meselni a TVC klubrol? Szemelyesen vagy telon vagy mailben...

Udv
T.
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Videoton TVC” csoportjára.

> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) videoton-tvc...@googlegroups.com címre.
> Ha üzenetet szeretne küldeni ebbe a csoportba, küldjön e-mailt a(z) videot...@googlegroups.com címre.

> A csoportot a(z) https://groups.google.com/group/videoton-tvc címen keresheti fel.
> További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Viktor Varga

to videot...@googlegroups.com
Ha valami friss infó van és esetleg helye van az oldalon várjuk az oldalra is. :)

üdv: Viktor

üdvözlettel/best regards: Varga Viktor

> [...]

---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Videoton TVC” csoportjára.

Csontos Andras

to videot...@googlegroups.com, tamas....@gmail.com
Bocs, elég régen leveleztünk TVC ügyben, eddig próbáltam valami olyat összeszedni, ami még nincs fent a weblapon, de semmi új sem jutott eszembe.
Így közel 30 év távlatából már nem jönnek elő érdekességek, ha a weblapon általam beküldött írásokhoz lenne kérdésed, arra igyekeznék válaszolni, de "magamtól" már semmi nem tűnik érdekesnek a TVC korszakból.
A személyes beszélgetést az akadályozza, hogy közben mozgássérült lettem, így nagy kirándulásra nincs lehetőségem ha Óbuda Flórián tér környéke, vagy IX.ker Mester utca környéke (lakás és munkahely) jó Neked, akkor ezen helyek valamelyikén találkozhatunk, de ha nincs kérdésed, akkor magamtól nem hiszem, hogy sokat mesélnék. Mail-ben ennyi telik tőlem, esetleg a telefonra meglevelezhetünk egy időpontot valamikor, amikor már van kérdésed.

Pillanatnyilag ennyi, bocs, szervusz.

Csontos András