TVC SD cartridge

Zoltan H.

to Videoton TVC
Sziasztok!

Vásárolni szeretnék egy SD cartridge-t a Videoton TV Computerhez.
Találtam egy oldalt ahol írják, hogy van három féle is. http://sdinterface.atw.hu/
Viszont semmilyen elérhetőséget nem találtam a honlapon.
Tudna valaki adni egy elérhetőséget, hogy ki gyártja ezeket a kártyákat?
Vagy esetleg kitől lehetne rendelni / vásárolni egyet?
(Itt is volt két téma ahol beszéltek róla. Sebestyén Pál árult ilyen kártyákat de ott sem találtam elérhetőséget.)

Köszönöm.

Szergej Butov

to Videoton TVC
Szia Zoltán!
Sziasztok!

fel tudlak venni az előrendelős listára ...
igen tudom :-) sajnos másfél éve nem volt semmi előrelépés a témában ...
elméletileg idén lesz egy kisebb széria TVC illesztőből, mindenkinek jut, aki fel van iratkozva,
a micro változat fog készülni ...

üdv: G

Rákos Péter

to videot...@googlegroups.com
Ha nem lennek rajta alistan, akkor most bejelentkeznek!

Udv,
Rakos Peter