Weboldal frissítés

瀏覽次數:15 次
跳到第一則未讀訊息

KKS

未讀,
2013年3月21日 下午4:12:152013/3/21
收件者:videot...@googlegroups.com
Sziasztok!

Feltettem a weboldalra egy induló új javascript emulátort (JsTVC), valamint
Gyöngyössy Péter jóvoltából a programok->borítók menüpont alatt megtalálható
jópár játék borítója illetve az eredeti cas ahol lehetett, a másolásvédetteknél
pedig az eredeti wav 1 bites változata.
Aki az 1 bitesből 8 bitest akar csinálni az a WavConv nevű programmal
teheti meg ami a konvertálás->kazetta menüben található.

Aki esetleg elmaradt valamivel pár éve :) az nyugodtan bepótolhatja :D

Üdv.
Kiss Károly

Vidovenyecz Zsolt

未讀,
2013年3月22日 上午11:50:372013/3/22
收件者:videot...@googlegroups.com
Hehe,

Vettem, bepótolom, vannak igazi csemegék ;-)
Igyekszem, ha megvagyok áttolom a cuccot!

Üdv: Vidó

KKS <kks...@gmail.com> írta:
>Sziasztok!Feltettem a weboldalra egy induló új javascript emulátort (JsTVC), valamint&nbsp;Gyöngyössy Péter jóvoltából a programok->borítók menüpont alatt megtalálható&nbsp;jópár játék borítója illetve az eredeti cas ahol lehetett, a másolásvédetteknélpedig az eredeti wav 1 bites változata.Aki az 1 bitesből 8 bitest akar csinálni az a WavConv nevű programmalteheti meg ami a konvertálás->kazetta menüben található.Aki esetleg elmaradt valamivel pár éve :) az nyugodtan bepótolhatja :DÜdv.Kiss Károly>

-- >
-- >
Hozzászólás: videot...@googlegroups.com>
Leiratkozás: videoton-tvc...@googlegroups.com>
Csoportoldal: http://groups.google.com/group/videoton-tvc?hl=hu?hl=hu>
Weboldal: http://tvc.hu/>
--- >
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Videoton TVC csoportra.>
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy levelet a következő címre: videoton-tvc...@googlegroups.com.>
További lehetőségekért látogasson el a(z) https://groups.google.com/groups/opt_out címre.>
&nbsp;>
&nbsp;>