internet Virker ikke

Thomas Gabrielsson

to Vennemindenet - forum
Hej
Jeg er ved at installere en router over vennemindenettet. Jeg har ikke haft internettet oppe at køre i min lejlighed før, da jeg har brugt en anden løsning igennem min arbejdsgiver,, men er ret sikker på at jeg har betalt for Vennemindenettet. Jeg har skrevet til vores formand i foreningen og hun sender mig videre til jer.. så hvad gør jeg..

Jeg bor på Vennemindevej 54, 4 th. lejlighed 179, foreningen hedder AB Nygaard.. kan I tjekke op på om jeg er koblet op på nettet.. hvis ikke sender jeg selvfølgeligt en tilmelding..

mvh
Thomas