Flytter til ny lejlighed i A/B Nygaard

17 προβολές
Παράβλεψη και μετάβαση στο πρώτο μη αναγνωσμένο μήνυμα

Rolf

μη αναγνωσμένη,
26 Ιουλ 2017, 3:41:53 π.μ.26/7/17
ως Vennemindenet - forum
Hej! Jeg flytter ind i en sammenlagt lejlighed,hvor der er to kabel/tv indgange. Kan jeg bruge begge? Ville det koste dobbelt op (både for internet og Yousee)? Hvis jeg kun kan/vil bruge den ene indgang, kan jeg så fjerne den anden?
Venlig hilsen Rolf

Rolf

μη αναγνωσμένη,
3 Δεκ 2017, 8:54:34 π.μ.3/12/17
ως Vennemindenet - forum
Hej!
Jeg fraflytter lejlighed 139 - Vennemindevej 46,4.th - og flytter ind i Hesseløgade 51, 4.tv (lejlighed 40/159 sammenlagt) d. 1.1.18. Skal jeg afmelde og tilmelde mig via kontoret, eller er det godt nok her? Og jeg vil gerne have åbnet for begge indgange i lejligheden. I må gerne åbne med det samme.
Venlig hilsen Rolf
Απάντηση σε όλους
Απάντηση στον συντάκτη
Προώθηση