گفت‌وگو با عکاس آسمان ايران

0 views
Skip to first unread message

m e

unread,
Nov 29, 2009, 12:54:58 AM11/29/09
to VandaMobile
گفت‌وگو با بابك امين تفرشي، نويسنده و عكاس علمي، برنده‌ي جايزه عكاسي
لنارت نيلسون، بنيان‌گذار و مدير پروژه‌ي جهان در شب، و عضو شوراي
سردبيري ماهنامه‌ي نجوم چندي پيش بابک امين تفرشي، منجم غيرحرفه اي
ايراني، جايزه عکاسي علمي لنر نيلسون را گرفت. در اين زمينه مصاحبه اي با
وي ترتيب داده شده است که در زير مي خواينم....
براي ديدن ادامه مطلب روي لينك زير كليك كنيد:

http://vanda.rahnema.com/index.php?cID=65

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages