Les multades per la Primavera Valenciana denuncien la criminalització de la protesta

0 views
Skip to first unread message

prem...@endavant.org

unread,
May 29, 2012, 11:58:19 AM5/29/12
to
Les multades per la Primavera Valenciana denuncien la criminalització de
la protesta

Estudiantes i representants de diverses entitats cíviques han denunciat
aquest matí a les portes de l’IES Lluís Vives de València la campanya de
criminalització de la protesta engegada per la Delegació del Govern, la
qual ha enviat propostes de sancions de fins a 6.000 euros a les persones
identificades en la concentració que va tenir lloc al carrer dels Sapadors
el passat 17 de febrer, durant la Primavera Valenciana.

Les persones denunciades han explicat hui als mitjans de comunicació que
rere les amenaces de sanció hi ha la voluntat del govern estatal d’escampar
la por i amagar els vertaders motius de les protestes, i han anunciat que
defensaran els seus drets amb tots els mitjans i mecanismes legals i
mediàtics possibles ja que, com han assenyalat, ens trobem davant el perill
que aquesta campanya signifique un nou retrocés en llibertats bàsiques com
són els drets d’expressió i manifestació.

La roda de premsa ha servit també per denunciar el desproporcionat
dispositiu policial que es va desplegar aquells dies a València i la
brutalitat de les actuacions dels agents antiavalots.

Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages