prem...@endavant.org
unread,May 29, 2012, 11:58:19 AM5/29/12Sign in to reply to author
Sign in to forward
You do not have permission to delete messages in this group
Either email addresses are anonymous for this group or you need the view member email addresses permission to view the original message
to
Les multades per la Primavera Valenciana denuncien la criminalització de
la protesta
Estudiantes i representants de diverses entitats cíviques han denunciat
aquest matí a les portes de l’IES Lluís Vives de València la campanya de
criminalització de la protesta engegada per la Delegació del Govern, la
qual ha enviat propostes de sancions de fins a 6.000 euros a les persones
identificades en la concentració que va tenir lloc al carrer dels Sapadors
el passat 17 de febrer, durant la Primavera Valenciana.
Les persones denunciades han explicat hui als mitjans de comunicació que
rere les amenaces de sanció hi ha la voluntat del govern estatal d’escampar
la por i amagar els vertaders motius de les protestes, i han anunciat que
defensaran els seus drets amb tots els mitjans i mecanismes legals i
mediàtics possibles ja que, com han assenyalat, ens trobem davant el perill
que aquesta campanya signifique un nou retrocés en llibertats bàsiques com
són els drets d’expressió i manifestació.
La roda de premsa ha servit també per denunciar el desproporcionat
dispositiu policial que es va desplegar aquells dies a València i la
brutalitat de les actuacions dels agents antiavalots.