Ustrukutarrak HIRUKAn, Isabel eta Leire, eskerrik asko!

RO2iO

to ust...@googlegroups.com
Egun on, lagunok,

Aste honetako HIRUKAN (hemendik PDF-a jaitsi ahal duzue http://hiruka.eus/prentsa/hiruka/) Isa eta Leireri egindako elkarrizketa topatuko duzue Ustrukuren harira, gogoeta interesgarriekin, ez galdu! Eta eskerrik asko, bioi!

Urtarrilak 27 / Rozioren balorazioa
- Lehenik eta behin eskerrik asko esan nahi dizuet, ederra da honelako espazioa konpartitu ahal izatea.
- Erronka dugu gure ordubeteko saioekin. Zerbait dinamikoa nahi badugu paperik gabeko jarduerak, gehien bat, bultzatuko nituzke. Ez nuke inor kikildu nahi honekin :) eta inork eraman behar badu lasaiago egoteko, ipuin laburra izan dadila.
- Errepikapena gehiago landuko nuke, kantuak eta poesiak bertan konpartitu eta errepikatu beharko genituzke, praktikarekin ikasteko.

Eta otsailaren 24koa prestatzen joateko proposamenak
- Umeek mina hartzen dutenean kanta bat dugu guk, eta badakit Amaia, zeuek beste bat duzuela, bi horiek gutxienez landuko ditugu? Zelan ikusten duzue?
- Asmakizun bana eramango dugu? Gure artean asmatzeko modukoa?

Muxu bana!!! eta zuen erantzunen zain :)

Rozio

lander solozabal

to RO2iO, ust...@googlegroups.com

Aupa, lagunak, zelan?

Ni guztiz ados Rozioren proposamenarekin.

Liburu hau ezagutuko duzue, oso ona iruditzen zait bilduma osoa, baina liburu hori bereziki: kantak, zirtoak, koplak, hitz-jokoak, asmakizunak...

Eta hau aste honetan deskubritu dut, Haize guztiz engantxatu da eta ona da mikroistorioak asmatzeko.

Bueno, laster arte, Bonaparte!

Outlook-etik bidalia

Nork: ust...@googlegroups.com <ust...@googlegroups.com> honen izenean: RO2iO <rozio...@gmail.com>
Bidaltze-data: osteguna, 2017(e)ko otsailaren 9a 12:03
Nori: ust...@googlegroups.com
Gaia: Ustrukutarrak HIRUKAn, Isabel eta Leire, eskerrik asko!

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Ustruku" de Grupos de Google.
Para cancelar la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a ustruku+u...@googlegroups.com.

Leire saez gonzalez

to RO2iO, ust...@googlegroups.com
Uste dut bakarrik Landerri idatzi diodala lehen mezu hau, Bere mezuan "Erantzun" eginda. Ez naiz oso trebea groups kontu honetan. Suposatzen dut honela kide guztiok jasoko duzuela.

Iepa!

Niri ere Roziok dioena aproposa iruditzen zait.
Denon artean material-banku on bat joan gaitezke osatzen.

Animo ahozkotasunagaz!
Leire

RO2iO<rozio...@gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2017(e)ko otsaila 9 12:03):

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Ustruku" de Grupos de Google.

Anabel Regalado Herrero

to Leire saez gonzalez, RO2iO, ust...@googlegroups.com
Kaixo!

Landerrek aipatutako lehenengo liburua Villamonteko liburutegian dago, zuen eskura.

Eta Roziok aurreko batean eskatutako beste bi (Xomorro poemak eta Pixtipoemak) eskatuta daude, baina oraindik ez dira heldu. Heltzean, esango dizuet.

Dakizuenez, edozeinek eskatu ahal du liburutegietan ez daukagun libururen bat. Guk aztertzen dugu eskaera eta, ahal izanez gero, erosten dugu. Beraz, hemendik aurrera Ustrukukideok "desiderata"-ren (eskaeraren) bat egin nahi baduzue liburutegira, badakizue...

Omdo izan.

Anabel Regalado
Bibliotekaria
Villamonteko Liburutegia
GETXOKO KULTUR ETXEA

to ust...@googlegroups.com
Munduan beste asko bezala... :)

Aurrekoan beheko mezua denontzat bidali nahi izan nuen, baina Anabeli bakarrik bidali nion.

Gero arte!
Rozio

De: ust...@googlegroups.com [mailto:ustruku@googlegroups.com] En nombre de Leire saez gonzalez

--
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "Ustruku" de Grupos de Google.

--
EGIZU Getxo Euskaldun Elkartea
www.egizu.eus // 619 935 541