Fwd: pokial NEZOBERIEME NA OSOBNU ZODPOVEDNOSŤ A ZA KONKRET:ČINY POČNÚC VELKOU,MALOU a KUPONOVOU privatizáciou VŠETKÝCH SYNKOV bývalých ŠTB/KBGákov TAK SITUACIU V TEJTO SPLUNDROVANEJ KRAJINE POZIT:SMEROM NEOTOČIME !!!!!!

Auto Auto

to ustava...@googlegroups.com

  Prišlo mi dnes ráno e-mailom (pána Pčolinského osobne nepoznám, no
voľáko mi to celé začína smrdieť):

    Od: Pavol Szentivanyi
    Před 9 hodinami v okolí místa Bielefeld, Nordrhein-Westfalen
        2 lidem se to líbí.
        Zobrazit všechny komentáře (5)
        Pavol Szentivanyi Jan Muransky už je to ok...
        Před 9 hodinami
        Pavol Szentivanyi Slovenský národ nikdy neprehral a nikdy sa
nepokoril útlaku a nespravodlivosti!!!!!!!!!!!! Vždy zvíťazil!!!!!!!
Prečo by sme mali prehrať dnes?
        Před 8 hodinami
    Štefan Miščík
    Ak ma niekto zaujem spravit v BA protest a nech je to kto chce...
Napiste... Ale len seriozne. Ziadne chujoviny typu: OHLASENIE
NETREBA... Ak chce niekto seriozne spravit nejay protest ze ma zaujem,
moze sa na to dat.... Spravim propagacne letaky, spravim propagacne
video... Ale len ak ma niekto seriozny zaujem... A seriozne
poziadavky... Dohodnite si ich tu sami medzi sebou...
    Zobrazit překlad
    Před 9 hodinami
        Toto se líbí uživateli Stefan Potocky.
        Zobrazit všechny komentáře (20)
        Matúš Babčak s tebou ak niekto niečo rieši je strata času :)
        Před 9 hodinami
        Štefan Miščík Dakujem za zhodnotenie :)
        Před 9 hodinami
    Jano Bano
    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonomika/197352-recko-se-opet-probudilo-do-stavky/
    Řecko se opět probudilo do stávky — Ekonomika — ČT24 — Česká televize
    www.ceskatelevize.cz
    Atény - Řecko ochromila generální stávka. Nefunguje hromadná
doprava, nemocnice omezily provoz, školy zůstanou zavřené. Do ulic by
se měly vydat tisíce lidí, protestují proti dodatečným úsporným
opatřením vlády. Řecko je od roku 2010 závislé na dvou záchranných
plánech, které připravila Evropská uni...
    Sdílet · Před 9 hodinami
        Toto se líbí uživateli Marek Lukacovic.
    Oskar Dobrovodsky
    Priatelia, nevyckavajte na nejaky "spravny" cas, pridte na nasu
demonstraciu 13.10., kde ste srdecne vitani a davame vam priestor k
vyjadreniu. Spojme sily, najdime spolocnu rec, drzme spolu ako obcania
v Spanielsku a verte mi, ze zasluzene ovocie sa dostavi....
    http://oskardobrovodsky.blog.sme.sk/c/308853/Pride-na-nas-protest-aj-pozvany-Fico-s-Kalinakom.html
    Zobrazit překlad
    Príde na náš protest aj pozvaný Fico s Kaliňákom?
    oskardobrovodsky.blog.sme.sk
    Nakoľko mi ako neprispôsobivými asociálmi dlhoročne ponižovanému,
týranemu človeku premiér Fico dodnes neodpovedal na moje žiadosti z
apríla t. r. ohľadom štvorročného porušovania zákonov SR ...
    Sdílet · Před 10 hodinami
        2 lidem se to líbí.
    Matúš Thefirstone Oravec
    Blacklist a stop dovere, niceniu tatier, vymyvaniu v HnoJke atd atd

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=448157041889618&set=a.406545509384105.86102.272405932798064&type=1&theater
    Bez názvu
    BlackList :)
    Od: The Zeitgeist Movement Trnava
    Před 10 hodinami
    Martina Maťulík Farkašová
    nech sa paci na osviezenie pamati....zaujimave citanie
    Voľná diskusia k protestom..... (Stránka 1) - NOVÉ PROTESTY, ORG.
AKCIE A DISKUSIE!!! - FÓRUM - PROT
    forum.protestgorila.sk
    Voľná diskusia k protestom..... (Stránka 1) - NOVÉ PROTESTY, ORG.
AKCIE A DISKUSIE!!! - FÓRUM - PROTEST GORILA - Vyjadrite sa slobodne
    Sdílet · Před 11 hodinami
    Martina Maťulík Farkašová přidal(a) fotky do alba 25. září 2012.
    Včera v 19:26
        10 lidem se to líbí.
        2 z 59
        Zobrazit předchozí komentáře
        Martina Maťulík Farkašová Pcolinsky, 1x ta upozornoval
Hufnagel, 2x ta upozornujem ja. Ak si niekto dal tu namahu a nieco
prelozil, tak bud taky laskavy a na svojich strankach prezentuj aj
ZDROJ!!!
        Před 14 hodinami · 3
        Peter Pčolinský Martina ospravedlnujem sa, neuvedomil som si to.
        Před 11 hodinami
    Ján Filipča
    Televízia RT to veľmi dobre spracovala (kto nevie anglicky, stačí
pozrieť video a fotky):

    http://rt.com/news/spain-protests-parliament-crisis-942/
    Zobrazit překlad
    'Democracy kidnapped!' Madrid police fire rubber bullets as
thousands surround Spanish Congress (VID
    rt.com
    Madrid riot police have cleared Plaza de Neptune of protesters,
with about 200 officers securing the surrounding blocks. At least 60
people have been injured and 26 arrested as police used batons and
rubber bullets to disperse the crowd.
    Sdílet · Před 15 hodinami
    Vladislav Krupa
    Toto stojí za prečítanie:

    http://www.zvedavec.org/klasika/2012/09/5127-havel-dubcek-gorbacov-a-sametova-revoluce.htm
    Havel, Dubček, Gorbačov a sametová revoluce
    www.zvedavec.org
    Politicky nekorektní webzine
    Sdílet · Před 15 hodinami
    Pierre Sanve
    Kto je prosim spravca tychto stranok? Dakujem za skoru odpoved...
    Zobrazit překlad
    Před 22 hodinami
        Zobrazit předchozí komentáře
        Ján Gašo utekat z bojiska...aj tak sa da...
        Před 20 hodinami · 1
        Filip Rázga kazdy ma pravo zachovat sa ako uzna za vhodne, je
nutne to respektovat
        Před 20 hodinami
    Filip Rázga
    Před 21 hodinami
        9 lidem se to líbí.
        Zobrazit všechny komentáře (13)
        Ján Gašo no a ja som na vojne nebol a preto mi zostalo iba
toto http://www.facebook.com/photo.php?fbid=367150463349472&set=a.367097633354755.85020.366954210035764&type=1&theater
ale tiez som pripraveny:D
        Před 21 hodinami · 4
        Jurko Janosik Sam vojak v poli.
        Před 21 hodinami · Upraveno · 1
    Ján Gašo
    Rozohnal? Vsak tam este sedia:D
    Nahnevaných Španielov rozohnal až tvrdý zásah polície
    www.sme.sk
    K najnovšiemu protestu podnietila ľudí plánovaná finančná pomoc
pre španielsky bankový sektor.
    Sdílet · Před 23 hodinami
        2 lidem se to líbí.
        Zobrazit všechny komentáře (18)
        Marek Lukacovic ved prave :) ...

        par ludi zo slovenska / ktori prijali pozvanie odomna / uz
mali tu cest s niektorimi hovorit osobne .. o komunikacii atc .....
        Před 21 hodinami
        Marek Lukacovic igor .. problem je v tom ze nik nepocuva ...
:) ked im niekto povie co a jak :(
        Před 21 hodinami
    Martin Neo Gabani
    neviem načo platíme vôbec dane keď sa o to musia starať
dobrovoľníci http://ekonomika.sme.sk/c/6544222/dobrovolnici-usetria-mestam-tisicky-eur.html
    Zobrazit překlad
    Dobrovoľníci ušetria mestám tisícky eur
    ekonomika.sme.sk
    Počet tých, čo chcú urobiť niečo pre svoje mesto či obec alebo
pomôcť dobrej veci u nás rastie každý rok.
    Sdílet · Včera v 11:51
        2 lidem se to líbí.
        Frantisek Gajdos aby politici mali lepsie platy a vysledky kolko usetria
        Včera v 19:53 · 1
        Filip Rázga nevies? tak popremyslaj
        Před 21 hodinami · 1
    Peter Pčolinský
    http://www.topky.sk/cl/11/1325560/
    Núdzový stav v Madride: Desaťtisíce demonštrantov obkľúčili parlament!
    www.topky.sk
    MADRID - Španielska poriadková polícia sa v utorok dostala do
tvrdých potýčok s demonštrantmi, ktorí prišli protestovať pred
parlament. Tisíce ľudí, ktorí prišli pred budovu zákonodarného zboru,
sa snažili prelomiť rozostavené bariéry. To prinútilo mužov zákona k
tvrdému zásahu obuškami voči prítomn...
    Sdílet · Před 22 hodinami
        2 lidem se to líbí.
        Marek Mižanin Najčastejšie bolo počuť pokriky ako "Chceme
demokraciu" a "To nie je kríza, to je podvod."
        Před 21 hodinami · 3
    Pavol Szentivanyi
    NO PRE MŇA JE ŠOK KEĎ SOM SI V ARCHÍVE JOJKY TERAZ POZREL HLAVNÉ
VEČERNÉ SPRÁVY ZO VČERAJŠKA. VRAVELI, ŽE 9 SLOVÁKOV Z 10 UVIEDLI, ŽE
SÚ ŠŤASTNÝ!!!!!!!!! TO KDE ROBILI TEN PRIESKUM NA MARSE? .. NA
KAMČATKE, ALEBO V USA?. MOŽNO U ZAHRANIČNÝCH SLOVÁKOV V CUDZINE?... ZA
TAKÚ PROPAGANDU BY SA NEMUSEL HANBIŤ ANI STALIN. NEVIEM ČO TU VŠETCI
AJ JA FRFLEME, VEĎ SME SA UMIESTNILI V RÁMCI EU NA 17 MIESTE.
    http://www.joj.sk/relacia-noviny/noviny-archiv/2012-09-25-noviny-tv-joj.html
    Noviny: NOVINY TV JOJ 25.09. 2012 | JOJ.sk - Televízia JOJ
    www.joj.sk
    Profesionálne, nestranné a zrozumiteľné spravodajstvo každý večer na TV JOJ
    Sdílet · Včera v 20:47 v okolí místa Bielefeld, Nordrhein-Westfalen
        Zobrazit všechny komentáře (3)
        Gabriel Tomasovsky Vramci €U na 17 mieste zo 17 státov :))
        Včera v 20:56 · 1
        Peter Pčolinský v JOJke
        Před 22 hodinami
    Martin Neo Gabani
    http://elpais.com/elpais/2012/09/17/videos/1347870347_245504.html
    La protesta de ‘Rodea el Congreso’, en directo en EL PAÍS
    elpais.com
    La policía intenta despejar los alrededores de la Carrera de San Jerónimo.
    Sdílet · Před 22 hodinami
    Jurko Janosik
    Pokial mozme dnesne dianie v Madride de facto povazovat za
revoluciu, treba vyckat a Hitlery Clinton posle svojich bezpilotnych
tatosov, ktori tych diktatorov v parlamente znesu z povrchu zemskeho.

    Vydrzte!
    Před 23 hodinami
        3 lidem se to líbí.
    Daja Ondrasik
    oficiálny vznik supereurópskeho štátu - alias IV. ríše - je už len
otázkou času - jedna mena, jedna armáda, jedna polícia, jedno
náboženstvo??? (aké), jeden parlament, jeden prezident, jedno
ministerstvo financií ( verím tomu, že i ďalšie), už nie Slovák,
Poliak, Španiel, Ír, ....... ale euroobčan, atď. atď = všetko
jednotné.

    Napadá ma otázka, aký jednotný jazyk bude v tomto super fašoidnom
diktátorskom hovne?
    Príde federácia a asi aj čiastočný rozpad eurozóny - Pravda.sk
    spravy.pravda.sk
    Dánsky ekonóm Steen Jakobsen zo Saxo Bank, predpokladá, že
situácia v eurozóne sa vyrieši kombináciou vzniku federácie a
rozpadom.
    Sdílet · pondělí v 20:18
        Toto se líbí uživateli Janka Hrda.
        Zobrazit všechny komentáře (39)
        Pavol Szentivanyi NO PRE MŇA JE ŠOK KEĎ SOM SI V ARCHÍVE JOJKY
TERAZ POZREL HLAVNÉ VEČERNÉ SPRÁVY ZO VČERAJŠKA. VRAVELI, ŽE 9
SLOVÁKOV Z 10 UVIEDLI, ŽE SÚ ŠŤASTNÝ!!!!!!!!! TO KDE ROBILI TEN
PRIESKUM...Zobrazit další
        Včera v 20:49 · 1
        Ricci Ric tv hnoj a ine komerne sracky nikdy nepovedia pravdu
keby mohli tak uz by neboli potrebne
        Před 23 hodinami
    Jozef Jojko Bari
    http://www.rtve.es/noticias/directo2/
    Noticias en Directo 2 - RTVE.es
    www.rtve.es
    Todas las noticias en directo en la web de RTVE.es. Sigue online
los directo de los debates, ruedas de prensa etc... de la actualidad.
    Sdílet · Včera v 21:21
    Jurko Janosik
    Madrid dnes online stream

    http://www.rtve.es/noticias/directo2/

    Ziadne povolenia, ziadni pripraveni recnici... ziaden Mihaly,
Torebkova, Lucny, Marko a spol... ziadni lavicovi intelektuali typu
Chmelar, Dostal...
    ...Zobrazit více
    Noticias en Directo 2 - RTVE.es
    www.rtve.es
    Todas las noticias en directo en la web de RTVE.es. Sigue online
los directo de los debates, ruedas de prensa etc... de la actualidad.
    Sdílet · Včera v 19:16
        Toto se líbí uživateli Ján Filipča.
        Peter Pčolinský tiez som skusal
        Včera v 19:27
        Ján Filipča uz to ide
        Včera v 19:27
    Janka Hrda
    http://www.mojevideo.sk/video/ddbb/sicko_cz.html
    Sicko cz
    www.mojevideo.sk
    zdravotníctvo USA, máme toho veľa
    Sdílet · pondělí v 18:40
        2 lidem se to líbí.
        Zobrazit všechny komentáře (22)
        Ľubica FS Mozno raz, Dajka, tesim sa.

        Stefan, kongressman Michael O. Moore z Massachusetts nie je
identicky s filmmakerom Michael Moore.
        I keby bol, tazko by ho takato politicka cinnost ochranovala
pred uz spominanou kontroverziou, resp. zahadnostou.
        Včera v 18:55 · 1
        Stefan Zkunk Ozaj, ale tvári sa tak :D
        Včera v 19:46 · 1
    Peter Pčolinský
    odporucam toto spamovat na stranky vsetikych medii----

    OTÁZKA PRE MÉDIÁ: AKO STE NA TOM VY, VÁŽENÍ ŽURNALISTI NA SLOVENSKU?

    "V súčasnosti v Amerike neexistuje nezávislá tlač. Viete to Vy,
viem to aj ja. Ani jeden z Vás sa neodváži napísať svoj úprimný,
pravdivý názor, a keď ho napíšete, dopredu viete, že sa neobjaví v
tlači. Ja som týždenne platený za to, aby som svoj úprimný názor
nedával na papier. Vy ste platení za to isté a každý z Vás, kto by bol
taký hlúpy, aby písal svoje úprimné názory, by skončil na ulici a
hľadal si inú prácu. Keby som si dovolil, aby sa moje úprimné názory
objavili v novinách, stratil by som do 24 hodín zamestnanie. Úlohou
žurnalistu je zničiť pravdu; dokonale klamať; prekrúcať; byť
prešibaný; plaziť sa pred mamonom a predať svoju krajinu i svoju rasu
za svoj každodenný chlieb. Vy to viete a ja to viem. Čo je to za
hlúposť pripíjať si na nezávislú tlač. My (novinári) sme len nástroje
a vazali bohatých ľudí za scénou. Sme poskakujúci pajacovia - oni
ťahajú za struny a my tancujeme. Naše talenty, naše schopnosti a naše
životy, to všetko vlastnia iní ľudia. My sme intelektuálne
prostitútky."

    John Swinton, bývalý šéf najsolídnejších amerických novín New York
Times v r. 1953
    Zobrazit překlad
    Včera v 19:27
        7 lidem se to líbí.
        Zobrazit všechny komentáře (5)
        Marek Mižanin čo tak urobiť nejaký sken webu a roztriediť
média podľa korektnosti a donorov? Kde hľadať pravdivé informácie.
Veľký zdroj sú aj FB skupiny a stránky. Informácií je kvantum, lenže
veľa ľudí volí radšej sladkú nevedomosť...
        Včera v 19:55 · Upraveno
        Peter Pčolinský dolezite, jetotak...out...
        Včera v 19:44
    Gabriel Tomasovsky
    ONLINE protesty v Madride
    Zobrazit překlad
    Surround Congress: Madrid Live — RT On air
    rt.com
    ­Thousands of people are marching across the city towards
parliament in protest against austerity measures. The EU and Spain are
trying to finalize a bailout plan for the debt-ridden European
country.
    Sdílet · Včera v 19:36
    Marek Mižanin
    potrebujeme európsky parlament? Po tomto rozhodnutí myslím, že nie...

    http://www.topky.sk/cl/11/1325552/Europsky-parlament-nominoval-Pussy-Riot-na-Sacharovovu-cenu
    Zobrazit překlad
    Európsky parlament nominoval Pussy Riot na Sacharovovu cenu
    www.topky.sk
    MOSKVA/BRUSEL - Európsky parlament dnes oficiálne nominoval na
Sacharovovu cenu za slobodu myslenia medzi inými aj ruskú punkovú
skupinu Pussy Riot. Ruské ministerstvo zahraničia ho za to obvinilo zo
zasahovania do ruských domácich záležitostí.
    Sdílet · Včera v 19:31
    Janka Janet Blahútova
    To už naozaj hraničí s absurdnosťou !!
http://www.pluska.sk/spravy/ekonomika/pan-vazny-myslite-vazne-granvii-zaplatime-mozno-az-60-milionov-eur.html
    Zobrazit překlad
    Pán Vážny, to myslíte vážne? Granvii máme zaplatiť až 60 miliónov eur!
    www.pluska.sk
    Firma Granvia si to vymyslela veľmi dobre. Dva milióny eur
zinkasuje od štátu za nič. Stačí, ak na úseku cesty R1 PR1BINA z Nitry
do Banskej Bystrice bude za rok menej ako 65 nehôd. Že to tak bude, je
podľa analytika viac než pravdepodobné.
    Sdílet · Včera v 13:11
        Zobrazit všechny komentáře (4)
        Jurko Janosik Nebudu... stalo by sa to prvykrat v historii
nasej Galaxie.
        Včera v 17:09
        Ján Filipča ale budú. vrátia všetko do centíku a ešte aj radi
priplatia niečo navrch. aj cigánska otázka sa vyrieši veľmi jednoducho
- je predsa jasné kto hlasoval za zákony čo spustili popula...Zobrazit
další
        Včera v 19:17
    Jurko Janosik
    Aktivisti alias "revolucionari". V jeden den sa stretnu pri
okruhlom stole s poslancami SMERu a o tri dni idu proti nim
"demonstrovat".
    Inštitút ľudských práv - Human Rights Institute
    7 září
    Dnes sa zastúpcovia Inštitútu ľudských práv spolu s ďalšími
mimovládnymi organizáciami a zástupcami akademickej obce zúčastnili
okrúhleho stola "Progresívna Európa" na pôde NR SR na pozvanie
predsedu Výboru pre Európske záležitosti pána Ľuboša Blahu. Za
pozvanie a možnosť prezentovať ľudsko-právne aspekty súčasného diania
v Európe ďakujeme. Veríme, že ľudské práva sa budú na parlamentnej a
vládnej úrovni zvažovať stále častejšie.
    ...Zobrazit více
    Protest "Na Gorilu nezabudneme" - spomienka na zásah polície 9.
marca 2012 (9.9. 2012 Bratislava)
    www.youtube.com
    Sdílet · Včera v 19:06
        Toto se líbí uživateli Ján Filipča.
    Peter Pčolinský
    Z diskusie na stránke Kauza Gorila:

    Alfréd von Trnava: z vlastnej skusenosti viem, ze nefunguje ziadna
cenzura ani nic podobne, su to konspiracne nezmysly. okrem bulvarnych
medii, o ktorych nech si mysli kto chce co chce, su na slovensku aj
normalne media, ako napr. slovensky rozhlas, sme, HN, sita, trend,
ktore su nezavisle, robia tam rozumni novinari, ktori sa nedaju
cenzurovat a radsej odidu (ako napr. mnohi z nich odisli kvoli tomu v
minulosti z TA3)
    Pred 7 minútami · Upravené · Páči sa mi to
    Zobrazit překlad
    Včera v 18:34
        Zobrazit všechny komentáře (7)
        Stefan Zkunk Alfréd je z iného sveta. Toho oficiálneho :D
        Včera v 18:44 · 1
        Marek Mižanin :-D, sladká nevedomosť
        Včera v 18:54 · 1
    Peter Pčolinský