Ako 17.11.2012 ?

Auto Auto

to ustava...@googlegroups.com

Ak som sa niekoho dotkol mojim predchádzajúcim príspevkom tak sa ospravedlňujem,
ale takto to cítim,nemôžem si pomôcť,snáď mám právo na vlastné videnie sveta .

Čo je ale najdôležitejšie treba sa s plnou vážnosťou zameriavať na priebeh protestov 17.11.2012.
máme zato,že by nemalo zostať iba pri verbálnych prejavoch na námestiach  a postávaním  pred prezidentským palácom,resp. pred parlamentom kde nikto v sobotu aj tak nebude...
ale organizovane sa presunúť hoc aj popri Ficovom "Bonaparte"pred budovu STV do Mlynskej doliny a snažiť sa v zmysle čl.32 Ustavy ....
dostať kultivovaným spôsobom do vysielania.

V tom vidím najefektívnejšíe naplnenie cielov  zhromaždení 17.11.2012,ináč nás kriminálnici a absolventi moskovských KGB VŠ-ôl nebudú brať vážne a mediá urobia z našich protestov dedinskú zábavu...

Pred kamerami treba bez škrupulí predostrieť národu :

 - v akom morálnom bahne sa naša  spoločnosť nachádza

- prečo je tomu tak / navrhujem odcitovať predkladanú "Historickú  anabázu "/

- a snažiť sa aspoň načrtnúť východiská ,prípadne zrekapitulovať aktivity,ktoré sa priebežne za tým účelom vykonávajú  :Occupy GP, zbieranie podpisov, vysvetlovanie princípov PD-ie  atd.

- prípadne žiadať občanov,divákov  o spätnú väzbu

A TERAZ TO NAJDOLEŽITEJŠIE : je treba citlivo premyslieť KTORI z nás sa postavia priamo pred kamery- nepredpokladám,že nás pustia do budcvy STV stovky  :

môj návrh je zakomponovaný do predchádzajúceho príspevku

Ďakujem za pozornosť

Daniel Marko

to ustava...@googlegroups.com
Kvetoslav to si ty?? :))

Dňa 31. októbra 2012 14:59, Auto Auto <aauu...@gmail.com> napísal(-a):
--
Túto správu ste dostali, pretože ste členom: Skupina "ustavaobcanov"
služby Skupiny Google.

Do tejto skupine sa moze prihlasit hocikto a vsetka email komunikacia je verejne pristupna.

!!! Pred odoslanim mailu do tejto skupiny zvazte prosim, ci neobsahuje urazlive slova alebo osobne udaje bez suhlasu konkretnej osoby. !!!

Kazdy autor zodpoveda za svoje informacie zverejnene na tychto strankach.

Ak chcete odosielať príspevky do tejto skupiny, odošlite e-mail na
adresu ustava...@googlegroups.com
Ak chcete z tejto skupiny vystúpiť, pošlite email na
ustavaobcano...@googlegroups.com
Pre viac možností navštívte stránku skupiny na
http://groups.google.com/group/ustavaobcanov?hl=sk?hl=sk

--

Daniel Marko
občianske združenie Priama demokracia