TREBA VIDIEŤ! - Kto doteraz nechápal, porozumie...

Daniel Marko

to ustavaobcanov, priama-demokracia, clen...@podporujem.sk
 Kultová prednáška českého sociológa Jan Kellera detailne preberá príčiny krízy a teoriu troch sociálnych svetov: Arogance financí (16.3. 2010) - část 1/9
http://youtu.be/CY47vSevyQM

Po hore uvedenej Kellerovej prednáške som si uvedomil, že dnešní občania boli deklasifikovaní a rozdrobení tak, že netvoria jednotnú spoločenskú triedu, schopnú vymáhať svoje požiadavky, ako to boli schopní robotníci.
Keller to zdôvodňuje hlavne tým, že už nemáme veľké kolektívy vo fabrikách. Riešenie k vytvoreniu znovu silnej triedy odporu mi potom prirodzene vychádza, že MUSÍME ZNOVU ZAČAT TVORIŤ SILNÉ A STABILNE ORGANIZÁCIE A ICH SIETE za účelom výkonu občianskej moci. Jedným z takýchto projektov sú aj občianske snemy...
https://www.facebook.com/groups/oz3000/?ref=ts&fref=ts

--

Daniel Marko
občianske združenie Priama demokracia