Forum d'Ocupació

1 view
Skip to first unread message

Mercedes

unread,
Apr 16, 2008, 1:25:06 AM4/16/08
to URV OpenSolaris User Group, sun.amb...@urv.cat
Hola!

Com ja sabeu avui és el Forum d'Ocupació, si teniu oportunitat passeu-
vos pel stand de Sun i deixeu el vostre Curriculum i/o ens feu una
visita ;-)

Us hi esperem!!

Salutacions!
Mercedes
Reply all
Reply to author
Forward
0 new messages