לוגו אורבניקה

bendahlia - שרון

to אורבניקה - התעוררות עירונית
שלום אורבנים
כזכור לכם לא קיבלנו החלטה סופית לגבי הבלוג. לאחר הפגישה התכנסנו – הגר,
יוני ואני – ואספנו את כל ההערות שהועלו בדיון, תוך בדיקה של כל הדברים
שנאמרו, אך גם בהתאם להסכמה שגיבשנו בתחילת הדרך, שהיא החשיבות ייצוג של
עיר, סביבה וחברה.
לבסוף סיכמנו את עיקרי הדברים שאנו מבקשים שיהיו הקווים המנחים לעיצוב
הסופי של הבלוג. אסף – נודה לך אם תעביר את הדברים כלשונם לחן, בצירוף
תודה ענקית מאורבניקה :
1. הלוגו שהכי קרוב הוא הלוגו האחרון בסדרה הראשונה. אנחנו מבקשים שהוא
יהווה את הבסיס ללוגו הסופי , עם התיקונים הבאים :
2. צריך להוסיף ללוגו ייצוג כלשהו של סביבה
3. צריך להוסיף ללוגו גם ייצוג של חברה
4. זה נכון שאולי יותר מדי דימויים מאבדים את המסר, אך בעינינו הדימויים
של אדם, סביבה ועיר הם המסר האחד, ואנחנו לא רוצים לוותר על אף אחד מהם.
לכן כן כדאי שהלוגו יהיה פשוט ומופשט, אבל עם האלמנטים הללו.
5. רצוי שיהיה בלוגו עבודה של שני צבעים ולא יותר , במידת האפשר, כדי
שהלוגו לא יהפוך להיות יותר מדי ילדותי. לכן עדיף אולי לוותר על הצבע
הירוק ולהפוך לכתב שמייצג עירוניות בדומה למה שאדר הכין (ואולי אפילו
בדיוק אותו דבר).
תודה רבה , ונקווה שבפגישה הבאה כבר נוכל להתגאות בלוגו החדש.

asaf nevo

to אורבניקה - התעוררות עירונית
אני אעדכן פה לגבי התקדמות

Jonathan Heyman יהונתן הימן

to אורבניקה - התעוררות עירונית
האם יש חדש בעניין?

asaf nevo

to urban...@googlegroups.com
אתמול היא כתבה לי שהיא לא שכחה אותנו ויש לה עומס
נדבר על זה מחרתיים נראה לי

2009/1/25 Jonathan Heyman יהונתן הימן <jonatha...@gmail.com>
האם יש חדש בעניין?

Jonathan Heyman יהונתן הימן

to אורבניקה - התעוררות עירונית
היי, לא דיברנו על זה בסוף.

On 25 ינואר, 17:20, asaf nevo <asaf.n...@gmail.com> wrote:
> אתמול היא כתבה לי שהיא לא שכחה אותנו ויש לה עומס
> נדבר על זה מחרתיים נראה לי

asaf nevo

to urban...@googlegroups.com
אין הרבה מה להגיד
הילדה עסוקה

Jonathan Heyman יהונתן הימן

to אורבניקה - התעוררות עירונית
הי אסף, האם אתה צריך עזרה?
אם כן, תעלה את הפרטים שלה ואני מוכן לדבר איתה קצת.

On 28 ינואר, 09:34, asaf nevo <asaf.n...@gmail.com> wrote:
> אין הרבה מה להגיד
> הילדה עסוקה

asaf nevo

to urban...@googlegroups.com
054-7299407 חן
היא אמרה שהיא בתקופת מבחנים ותטפל בזה כשיירגע
אתה מוזמן לפנות אם בא לך

מה קורה עם הפגישה עם זאב ?יש תאריך?

Jonathan Heyman

to urban...@googlegroups.com
זאב זה בסרט השני :)

Jonathan Heyman יהונתן הימן

to אורבניקה - התעוררות עירונית
בשעה טובה הלוגו הועלה לקבוצה ונמצא פה - אם מישהו רוצה לקשר אליו או
להוריד אותו לצורך ניירות עמדה וכו'.
יהונתן