גיוס תרומות

יצחק צאלון

to urban...@googlegroups.com

          לחברי העמותה שלום

       גיוס תרומת ומשאבים כיום הינו נושא מקצועי להלן פרוט הפעולות שצריך לעשות בראשי פרקים .

1)       עמותה מאושרת כחוק ע"י רשם העמותות

2)       אישורים ממס הכנסה ומע"מ  ,אישור כמוסד ציבורי לגיוס תרומות

3)       פרויקטים לבצוע עם תקצוב ותוכנית פעולה

4)       חומר פרסומי ייצוגי

5)       תוכנית אסטרטגית לגיוס תרומות

6)       לסיכום לקיים דיון מיוחד בנושא ולמנות ועד מיוחד לנושא

  אשמח להיות שותף לעשייה

 בברכה צאלון יצחק

Jonathan Heyman יהונתן הימן

to אורבניקה - התעוררות עירונית
אכן, לקראת הפרויקטים שמתממשים בימים אלו, כדאי לגבש תכנית עבודה.
לאחרונה התחלנו לקבל עזרה וייעוץ משתי"ל בנושא. נשמח אם מישהו ירצה
להצטרף וללמוד כיצד בונים ומנהלים תקציב ולעזור לנו בניהול השוטף של
העמותה.
יהונתן

marcelo yarkoni

to urban...@googlegroups.com
ליונתן שלום
בנושא של היסוף תרמות וניהול תקציב,יש לי אמון ניסיון,כי הייתי חבר מנהל של כמה
עמותות,וכמובן,עברתי,כמה סדנאות בנושא,וכולם של שתי"ל,ויכול לתרום בנושא
מרדכי

Jonathan Heyman

to urban...@googlegroups.com
אני מצרף 3 קבצים
1. קובץ מבוא - מהו תקציב, למה משמש וכו'
2. מרכיבי כרטיס פרויקט
3. דף עזר לניהול תקציב
אני מציע אם אולי תוכל לקחת את הנושא של "רשת גינות קהילה ארצית" ולהכין עבורו הצעה ראשונית לתקציב. מה אתה אומר?
יהונתן

2009/3/21 marcelo yarkoni <gri...@gmail.com>
מצגת - מבוא על תקציב.ppt
מרכיבי כרטיס פרויקט.ppt
דף עזר לניהול תקציב.xls

marcelo yarkoni

to urban...@googlegroups.com
יוני אנחנו  צריכיכים להחליט,אם בכלל הרשת יהי עמותא עצמאית
מי השותפים שלנו.וכו
אני מאד בעד,אבל אני לא יודע,עם תמר,עודד,ואפילו שמוליק,ירצו
להכנס להרפתקה,מי סוג כזה,,שזה עבודה מאד רצינית,לאורך זמן
וזה לא להפגש,מי פעם לפעם.
אולי,במיפגש אחרי  פסח ,נדבר שם על הנושא זה,

יום טוב
מרדכי