דחוף מאוד‎

Marcelo Yarkoni

היי,
אני מקווה שאתה מבין, אני לא יכול לכתוב את זה בעצמי, כי אני פצוע קשה, הוא אחות שלא מדבר בשפה שלנו עוזרת לי לכתוב.

בבקשה לעשות את זה דחוף, אני רוצה לספר לך על מצב חירום ברגע בטיול, אין לי גישה לטלפון אני לא יכול לענות לך בדוא"ל

אני בקרתי באפריקה עם פרנק לעניין אישי.
עשיתי תקיפה בליל הגעתנו, היינו חף מכל (, כרטיס אשראי וכו ', הנזילות הניידות ...)
פרנק, שאיתו עשה את הטיול הוכה בניסיון להגן על עצמו.

הוא אושפז בבית חולים, אך רופאים מסרבים להתייחס אלינו לאחר העזרה ראשונה לביטוח הנסיעות שלנו לא יכול לכסות את כל העלויות, לא כל הזמן, ולכן אני מבקש ממך מעומק לבי אני רוצה שתעשה אותי שירות,
אני רוצה הלוואה או מה € 2750 יצטרכו לשלם את העלויות של אשפוזים שעולות קצת יקר כאן וחיובים אחרים שהייתם כאן.
תודה מראש ואני מחכה לחדשות שלך אם אפשר, לשלוח לך את הכתובת שלי למנדט.
תודה

יצחק

to urban...@googlegroups.com

למנדט שלום

קבלתי את המייל שלך בטעות אני לא יודעה לאן מלהפנות אותו .ציין שמות הורים חברים כדי שאוכל לפעול לעזור לך

ברכות צאלון

--
קיבלת הודעה זו מכיוון שאתה מנוי לקבוצה 'אורבניקה - התעוררות עירונית' בקבוצות Google.
כדי לבטל את המנוי לקבוצה הזו ולהפסיק לקבל ממנה הודעות דוא"ל, שלח הודעת דוא"ל אל urbanica-il...@googlegroups.com.