Yeteneğinizi Keşfedin: Online Eğitim Sitesi Skillshare Nedir?

Universiteni Tanıt

to Üniversiteni Tanıt

Online eğitim sitesi olarak birçok platform mevcut. Bugün size yeteneğinizi keşfedebileceğiniz eğitim platformu Skillshare nedir sorusunun cevabını vereceğiz.

Bir sürü online eğitim sitesi var. Sizce hangisi daha iyi?

Özellikle Pandemi sürecinde eğitim ihtiyacımızı online eğitim siteleri vasıtası ile karşıladık. Hatta bu süreci fırsata çevirmek isteyen kişiler, online eğitim sitesi kurmak için faaliyete bile geçtiler. Peki online eğitim siteleri arasında en iyileri hangileri? Türkiye’nin en iyi online eğitim siteleri arasında şüphesiz ki "Udemy" ve "Doping Hafıza" ön plana çıkıyor. Özellikle online ücretsiz eğitimler oldukça rağbet görüyor. Bugün sizlere en iyi online ingilizce eğitim sitesi olan Skillshare ‘i anlatacağız. Skillshare nasıl acaba:)

Devamı için: Yeteneğinizi Keşfedin: Online Eğitim Sitesi Skillshare Nedir?

yeteneginizi-kesfedin-online-egitim-sitesi-skillshare-nedir-cover.jpg