Guante pli sanan kaj felican vivon en la Tria Ago - YouTube

AMI...@aol.com

to grupo-...@googlegroups.com, world...@googlegroups.com, EG...@googlegroups.com, unitaraj-es...@googlegroups.com
De pli ol 60 jaroj Legio de Bona Volo (LBV) plivastigas la aliron al siaj programoj de kompleta apogo al la Homo kaj plifortigas la agadon favore al la daŭrepova evoluigo de la nacioj, kiel la zorgo pri la maljunuloj, nomataj en la Institucio Junuloj en la Tria Aĝo. Ĝia direktoro-prezidanto, Paiva Netto, reliefigas ke "en LBV, ni ne estigas etoson por konflikto de generacioj. Kontraŭe, ni kunigas al la vivsperta heredaĵo de la pliaĝuloj la benatan energion de la malpliaĝuloj. Kaj la Popolo profitas je tio". Tial, la Organizaĵo promocias sanan interagon kaj kunvivadon inter la generacioj, kontribuante al plibona vivkvalito kaj memestimo de ĉiuj kiujn ĝi helpas.