UU-anoj montras solidarecon al strikantaj indighenuloj en Meksiko

Mar Cardenas

to unitaraj-es...@googlegroups.com
Homoj en ambau flankoj de la landlimoj en Tihuana, Meksiko, inter ili 15 UU-anoj, bonvenigis 10 kamionoj plenplenaj de strikantaj laboristoj, pli ol 500!
Rigardu la videon kaj diskonigu ghin, se vi volas.
https://www.facebook.com/video.php?v=673480919423070
Jen la event-pagho en FB. https://www.facebook.com/events/1559732120961370/

julie spickler

to unitaraj-es...@googlegroups.com
Bonege!  La laborantoj certe rajtas protesti kontraŭ la malbonaj kondiĉoj de iliaj laborlokoj.

Amike,
Julie

You are subscribed to the "Unitaraj Esperantistoj - Unitarian Esperantists" group.
Email: unitaraj-es...@googlegroups.com
Web address: http://groups.google.com/group/unitaraj-esperantistoj?hl=en

sally....@comcast.net

to unitaraj-es...@googlegroups.com
Dankon por la mesagxo. Mi memoras esti kun Julie en Vasxingtono kaj kun Mar aliloke. Mi sekvas la socian evoluon cxie kaj subtenas sxangxon, speciale pri la defio de  Klimata Varmigo. Sally Lawton