Libro kaj Programo: Jarmil-celaro kaj la Familio/Hodiau'

6 vaatamist
Liigu esimese lugemata sõnumi juurde

Neil Blonstein

lugemata,
14. mai 2012, 13:23:0914.05.12
kuni UNITARAJ ESPRANTISTOJ,UN,Renata Kaczmarska,per-espera...@yahoogroups.com,Alfredo Petrov,Allan Fineberg,Anders Paulli,Arturo Bonetti,Arnold Victor,Asghar Sajadian,Bojxena Siedlinska,Carlos Ortiz,Cecile Low,Semra Selik,Dave,dan...@dac.nu,Douglas Rose,edvino figueroa,Erik Figueroa,Jon Lechty,gbakisto,Jack Burwell,Jeff Blakeslee,Stuart Green,jimme...@mac.com,Pam Lieber,Melinda Schroeder,Jan Long,Lucas Larson,Maki Sano,Susan Kohn,Morten Z-F,Nathan Zwillich,Nancee,Neil T Zimmerman,Noam Mohr,arlen baden,Petro Schweinberg,Paul Topping,Peri Pignetti,Pierre Jelenc,Sofiya Sonia Soskina,Scott Page,Thomas Eccardt,Tomoko Alfredo,Ulrich Becker,William Orr,Joel Marko Decole
Hodiau':

Reprezentantoj de la kelkaj registaroj, ne-registaraj organizoj,  la papo, UNESCO, DPI, DESA estis inter cento da homoj kiuj partoprenis eventon (au'guro de libro: Jarmil-celaro kaj la Familio) parte organizata de Renata Kaczmarska long-tempa esperantistino kaj DESA laboristino (kiu ankau' prelegis hodiau'). La programo estis 2 hora.

Pluraj konataj homoj cxeestis (pri ili mi menciis en pasintaj raportoj):

Philip Kridelka (UNESCO-Novjorko)
Eze Ugoji, advokatino (kiu intevenis pri inaj infan-soldatoj en Afriko)
Abdul Momen (Ambasadoro de Bengladesxo)
Eric Olsen (DESA)
Lynn Walsh (Unigx-pregxejo).

Mi salutis/ilin 1-2 minutojn, krom S-ro Olsen kun kiu mi parolis plurajn minutojn.

Fotoj estos videblaj estontece  de fotisto Joe Rossi.  www.joerossiphoto.com

Kelkaj organizoj i.a registaro el Kataro kunlaboris.

Renata organzos "Internacian Tagon de la Familio" morgau', mardon. Mi cxeestos.
Vasta kõigile
Vasta autorile
Saada edasi
0 uut sõnumit