Munka NY-ban

1 view

Joseph Somogyi

to ung...@googlegroups.com
Kedves Mindenki,

valaki jelentkezett ezzel a keressel. En nem ismerem es lehet, hogy csalas.

Ha erdekel, kerlek vedd fel vele a kapcsolatot a craigslist-en keresztül, mert ö engem azon keresztül keresett meg.
Mayer Rosenberg <8acad604f8b13a03...@reply.craigslist.org>

Ezt irta.
Ok.  I live in New York City. I have a baby 5 months old. My wife is now pregnant. We are looking for a lady to be a nanny in my house. Do you know anyone who would want to come here to the United States for a year and stay with us.  I am willing to pay 500 dollars per week.  Any ideas.  The reason I like Hungarian is because my grandma is from uzhgorod and she spoke Hungarian.  What is your direct email.  Do you have a cell phone. There is a program called WHATASPP we can talk free.

Where do you live
Thx
Mayer

--
Mit freundlichen Grüssen / With best regards / Üdvözlettel

Dr. Joseph Somogyi

Joseph Somogyi

to ung...@googlegroups.com
Kedves mindenki,

ez a
my and my wife personal email
parksl...@gmail.com
dival...@gmail.com

Irjatok ide, ha a munka NY-ban erdekel.
Vigyzat, lehet, hogy csalas, legy ovatos.

Üdv

Azért kaptad ezt a levelet, mert feliratkoztál a Google csoportok "ungern in berlin" csoportra. A témához való hozzászóláshoz küldj egy emailt a következő címre ung...@googlegroups.com. Leiratkozáshoz küldj egy e-mailt a ungern-un...@googlegroups.com-ra További információkért látogasd meg a csoport weblapját, itt: http://groups.google.com/group/ungern.
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Ungern in Berlin” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) ungern+un...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.