Aşağıdaki duyurumu geri alıyorum

www.umke.org

to AFYONKARAHİSAR UMKE

Sevgili arkadaşlar aşağıdaki duyurumu geri alıyorum.

(23 KASIM 2011 Tarihinde ilimizde AFAD tarafından geniş kapsamlı bir
tatbikat planlanmıştır. Bu tatbikata tüm UMKE personellerinin
katılması planlanmıştır. Onaylar 22-23 Kasım 2011 tarihleri için
alınacaktır. 22 KASIM 2011 de hazırlıklar yapılacaktır. Tüm
arkadaşlarımıza önemle hatırlatırız.. Saygılarımızla)

Bu tatbikatla ilgili herhangi resmi bir yazı tarafımıza ulaşmamıştır.

Şu aşamadan sonra bu tarz mailleri ve iletişim kanallarını kullanmak
da istemiyorum. Tüm bilgi ve detayları şahsımın 2005 yılında kurduğu
www.umke.org sitesinden takip edebilirsiniz.

www.umke.org sitemiz RTÜRK tarafından tamamen yenilenmektedir.

Saygılarımla..

Alparslan CAN