EĞİTİM VE TATBİKAT

1 view

www.umke.org

to AFYONKARAHİSAR UMKE
04 - 07 Mayıs 2010 tarihlerinde Diyarbakır Bölge UMKE İlleri ve
Afyonkarahisar Bölge UMKE İlleri Ekipleri ve Mersin UMKE ile birlikte
Afyonkarahisar İlinde eğitim ve tatbikat yapılması planlanmıştır.

Gerekli Onaylar Bakanlık tarafından sözü edilen İllere
gönderilecektir.

Bu eğitim ve tatbikata Sağlık Bakanlığı Temel Sağlık Hizmetleri Genel
Müdürü Seraceddin Çom ve Bakanlık Ekibide katılacaktır.

Mayıs ayı'nın ilk haftası yapılacak olan bu faaliyetler için Onaylar
alınacaktır. Bu tarihlerde
arkadaşlarımızın nöbet yada benzeri izinler almaması için hatırlatma
yapmak istedik.

Ayrıca zaman ayırabilecek arkadaşlarımız ön hazırlıklar için bir
günlerini ayırabilirse seviniriz.

Görüşmek üzere saygı selamlarımızla

www.umke.org