"AFYONKARAHİSAR UMKE NİN DİKKATİNE" Pnömotoraks/Tatbikat/ ve KBRN

1 view

www.umke.org

to AFYONKARAHİSAR UMKE
" Pnömotoraks uygulaması" eğitimi 10 -11 Nisan 2010 tarihlerinde Arama
Kurtarma Birlik Müdürlüğünde yapılacaktır. Eğitim başlama saati:
09.00 , Katılım 30 kişi ile sınırlıdır.
İlgili Onaylar alınmıştır

Ayrıca 13 Nisan 2010 tarihinde Polis Okulunda Arama Kurtarma Birlik
Müdürlüğü Ekipleriyle birlikte bir tatbikat yapılacaktır. Gerekli
Onaylar hafta içi kurumlarınıza iletilecektir.

Bölgesel KBRN Eğitim Tatbikatımızın UMKE Temel Eğitimi öncesinde yani
Nisan ayı sonunda yapılması planlanmıştır. Bununla ilgili Onaylarda
İllere iletilecektir. Saygılarımızla.

www.umke.org