Законопроєкт МЕ по АП

Юрій Пероганич

to > Спільнота Української Вікіпедії, The Ukrainian Wikimedia Chapter List, WMUA Staff, >Правління Вікімедіа Україна, Правління ГО <<Вікімедіа Україна>>
Колеги, добрий день!

В доданому файлі поточна редакція законопроекту МінЕкономіки щодо авторського права (в додатку), який незабаром планують зареєструвати в Парламенті

Пропоную проаналізувати законопроект на предмет відповідності нашим інтересам. (свобода панорами). Чекаю на ваші пропозиції та коментарі до нього в загальну розсилку до 8 вересня.

В разі невідповідності пропоную для синергії зусиль написати до Мінекономіки, Мінкультури і МОНу декілька листів - від ВМУА, від ТруВікі, я можу від Творчої еліти, може хто має можливості від інших ГО.
MinEconomy_ZP_Avtorske_pravo_15072020.docx

Юрій Пероганич

to Дмитро Говор, Anton Protsiuk, The Ukrainian Wikimedia Chapter List, Правління ГО <<Вікімедіа Україна>>, WMUA Staff, freepa...@wikimedia.org.ua, > Спільнота Української Вікіпедії
Дмитре, дякую!

Чи правильно розумію, що на основі Ваших текстів слід запропонувати доповнити новим пунктом 12 частину 1 статті 22 законопроєкту, який зараз в Мінекономіки і який я вчора розсилав?  .

чт, 3 вер. 2020 о 13:57 Дмитро Говор <dgh...@gmail.com> пише:

ср, 2 вер. 2020 о 18:18 Anton Protsiuk <anton.p...@wikimedia.org.ua> пише:
Доброго дня!

Дякую за листа. Наш менеджер із адвокації Павло Костін зараз якраз завершує
аналіз цього законопроєкту разом із партнерами з Creative Commons.
Завтра-післязавтра плануємо опублікувати публічну частину у блозі.

Додаю до листування розсилку оргкому із адвокації свободи панорами, щоб
можна було скоординувати інші питання на кшталт розсилки листів.

З повагою
Антон Процюк
менеджер проектів ГО «Вікімедіа Україна»

Юрій Пероганич

to Дмитро Говор, Anton Protsiuk, The Ukrainian Wikimedia Chapter List, Правління ГО <<Вікімедіа Україна>>, WMUA Staff, freepa...@wikimedia.org.ua, > Спільнота Української Вікіпедії

Mykola Kozlenko

to Юрій Пероганич, Дмитро Говор, The Ukrainian Wikimedia Chapter List, Правління ГО <<Вікімедіа Україна>>, WMUA Staff, freepa...@wikimedia.org.ua, >Спільнота Української Вікіпедії
Це початковий варіант, який після N ітерацій перетворився на той, який зараз у Мінекономіки. Воно про одне й те саме, не треба доповнювати.

Сьогодні буде коментар на блозі.

Микола

3 вересня 2020, 13:47:49, від "Юрій Пероганич" < peroh...@gmail.com >:

перепрошую, слід читати «новим пунктом 14»
--

чт, 3 вер. 2020 о 14:45 Юрій Пероганич <peroh...@gmail.com> пише:

> [...]
> «Творча еліта України» <http://elita.org.ua/>;
> вікі-сайтів «Енциклопедія громадянського суспільства України»

Юрій Пероганич

to Дмитро Говор, Mykola Kozlenko, The Ukrainian Wikimedia Chapter List, Правління ГО <<Вікімедіа Україна>>, WMUA Staff, freepa...@wikimedia.org.ua, >Спільнота Української Вікіпедії
Тобто.

Стаття 22. Вільне використання творів

1. Без дозволу суб’єкта авторського права та безоплатно, але із зазначенням імені автора і джерела запозичення, допускається:
10) створення зображень творів архітектури та образотворчого мистецтва, що постійно розташовані у доступних для громадськості місцях, і використання таких зображень, якщо таке використання не завдає шкоди нормальному використанню твору і не обмежує законні інтереси суб'єктів авторського права;

Фразу « якщо таке використання не завдає шкоди нормальному використанню твору і не обмежує законні інтереси суб'єктів авторського права» могли й не писати, тому що те саме є у статті 13, п. 5:

«5. Вичерпний  перелік винятків та обмежень у сфері авторського права встановлено статтями 22-29 цього Закону. Зазначені винятки та обмеження здійснюються за умови, що вони не завдаватимуть шкоди нормальному використанню твору і не обмежуватимуть безпідставно законні інтереси суб'єктів авторського права.»

Питання можуть виникнути до виразу «постійно розташовані», і щодо «у доступних для громадськості місцях» наприклад щодо картин у картинних галереях, які займаються продажем картин.

Загалом, як на мене, то поточна редакція є прийнятною і йдеться про те, щоб її при розгляді не зіпсували.

--
З повагою, Юрій Пероганич <peroh...@gmail.com>,

чт, 3 вер. 2020 о 15:15 Дмитро Говор <dgh...@gmail.com> пише:
Ознайомився з проектом Мінекономіки.
Вони додають свободу панорами в такій редакції:

[...]

І тут нічого не сказано про комерційну мету.

"не обмежує законні інтереси суб'єктів авторського права" - так, ми вважаємо, що комерційне використання не обмежує їх законних інтересів. (про права навіть не сказано).

Дмитро Говор (Dgho)

чт, 3 вер. 2020 о 15:05 Дмитро Говор <dgh...@gmail.com> пише:
Я не бачив нового законопроекту. Мій належить до кінця 2019 р.

чт, 3 вер. 2020 о 15:02 Mykola Kozlenko <myco...@ukr.net> пише:

Юрій Пероганич

to Олександр Гаврик, Анастасія Івашина, Mykola Kozlenko, Дмитро Говор, The Ukrainian Wikimedia Chapter List, Правління ГО <<Вікімедіа Україна>>, WMUA Staff, freepa...@wikimedia.org.ua, >Спільнота Української Вікіпедії
Там віднедавна новий заступник міністра, який відповідає за питання АП.
--
З повагою, Юрій Пероганич <peroh...@gmail.com>,

пт, 4 вер. 2020 о 21:41 Олександр Гаврик <oleksand...@wikimedia.org.ua> пише:
Це все не погано, але крісло під міністром економіки суттєво хитається....

On Fri, Sep 4, 2020 at 10:02 AM Анастасія Івашина <anastasii...@wikimedia.org.ua> wrote:
Доброго ранку!

З дописом на блозі можна ознайомитися за посиланням: https://blog.wikimedia.org.ua/2020/09/04/free-panorama

Фейсбук: https://www.facebook.com/Wikimedia.Ukraina/posts/3392391557448574

Твіттер: https://twitter.com/wikimedia_ua/status/1301770453007118336

Якщо будете поширювати, будь ласка, додавайте гештеґи: #свободапанорами #freepanorama і позначайте Мінекономіки: @mineconomdev (і для Фейсбука, і для Твіттера).
--

Анастасія Івашина,

Комунікаційна менеджерка ГО «Вікімедіа Україна»

Юрій Пероганич

to Olexandr Gavryk, Олександр Гаврик, The Ukrainian Wikimedia Chapter List, Правління ГО <<Вікімедіа Україна>>, WMUA Staff, >Спільнота Української Вікіпедії, freepa...@wikimedia.org.ua, Анастасія Івашина
З усіма треба працювати

Вірусів немає. www.avast.com

сб, 5 вер. 2020 о 18:53 Olexandr Gavryk <alexs...@gmail.com> пише:
То ви зараз адвакуєте через міністерство? Поки з НацРадою не працювати?

пт, 4 вер. 2020 о 22:54 Юрій Пероганич <peroh...@gmail.com> пише: