Вакарчук хоче подарувати книжку Квантова механіка вікіпідручнику. Але є питання

oleksandr ivanov

to ukw...@googlegroups.com
Він має питання щодо листа дозволу

з додатковими умовами, прийнятими у Вікіпедії, тобто без незмінних секцій
Що таке незмінні секції?

(у тому числі пов'язаними з отриманням комерційної вигоди)

Чи може тоді хтось роздрукувати книжку і продавати без узгодження з Вакарчуком?

Дякую наперед за відповіді.

Alex Blokha

to ukw...@googlegroups.com
Наскільки я розумію, це означає, що книжку буде редагувати хто завгодно, тобто може вийти так, що якийсь Секіші, приміром, може перетворити пару глав на протилежність.

Вакарчук про це знає?

19 жовтня 2011 р. 16:53 oleksandr ivanov <krystof...@gmail.com> написав:

oleksandr ivanov

to ukw...@googlegroups.com
Зрозумів. Вакарчук якраз про це і питає.

19 жовтня 2011 р. 17:29 Alex Blokha <g33....@gmail.com> написав:

Volodimirg

to ukwiki
Взагалі це можна б було б зробити у вікіджерелах. Тільки в укр.
вікіджерелах, чомусь правила різняться від англ. і рос. вікіджерел
відрізняються. звернувся там на сторінці обговорення ~~~~

On 19 Жов, 18:50, oleksandr ivanov <krystoferiva...@gmail.com> wrote:
> Зрозумів. Вакарчук якраз про це і питає.
>

> 19 жовтня 2011 р. 17:29 Alex Blokha <g33.ad...@gmail.com> написав:

Volodimirg

to ukwiki
Хоча можливо і там не можна ~~~~

oleksandr ivanov

to ukw...@googlegroups.com
Я теж думаю що варто було б опублікувати у Вікіджерелах, тоді не будуть змінювати (а це якраз той випадок де краще не змінювати).

А як щодо питання.

Чи може тоді хтось роздрукувати книжку і продавати без узгодження з Вакарчуком?

20 жовтня 2011 р. 16:43 Volodimirg <vhr...@gmail.com> написав:
Хоча можливо і там не можна ~~~~

Alex Blokha

to ukw...@googlegroups.com
Особисто я в цьому питанні не розбираюся, але за аналогією з вікіпедією думаю, що так, зможуть.

20 жовтня 2011 р. 18:54 oleksandr ivanov <krystof...@gmail.com> написав:

Victor

to ukw...@googlegroups.com
On Thu, 20 Oct 2011 19:05:19 +0300, Alex Blokha <g33....@gmail.com> wrote:

> Особисто я в цьому питанні не розбираюся, але за аналогією з вікіпедією
> думаю, що так, зможуть.

Власне, умови розповсюдження перелічені в ліцензії:

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/

Ця ліцензія вказана внизу кожної сторінки.

GNU FDL вказана на головній сторінці вже не використовується.

--
Віктор
http://znaete.wordpress.com

--
Tu ne cede malis, sed contra audentior ito --- LvM

Alex Blokha

to ukw...@googlegroups.com
Може порадите куди тоді можна  викласти книжку у вільний доступ, без комерційного застосування?

20 жовтня 2011 р. 19:23 Victor <bob...@ua.fm> написав:
[...]

Ви отримали це повідомлення оскільки ви підписані на список розсилок "
ukw...@googlegroups.com".
Повідомлення слід надсилати на адресу ukw...@googlegroups.com
Вийти із списку розсилок можна надіславши листа на адресу

Більше можливостей для роботи із списком розсилок за адресою
http://groups.google.com/group/ukwiki

[...]

Anatoliy Goncharov

to ukw...@googlegroups.com
О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐзіО©Ґ GFDL О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐвіО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґті О©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґті О©ҐО©ҐО©ҐміО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐділіО©Ґ (invariant sections), О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐділіО©Ґ, О©Ґкі О©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐміО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ, О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐкіО©ҐО©ҐдіО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ, О©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ, О©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐміО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐділіО©Ґ

19.10.2011 16:53, oleksandr ivanov О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ(О©ҐО©Ґ):
О©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ
О©Ґ
О©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ, О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©Ґ О©ҐО©ҐкіО©ҐО©ҐдіО©Ґ, О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐміО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐціО©Ґ
О©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐміО©Ґні О©ҐО©ҐО©ҐціО©Ґ?

О©Ґ

О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ, О©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ віО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ'О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ (О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ) О©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ ліО©ҐО©ҐО©ҐзіО©Ґ.
(О©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©Ґлі О©ҐО©ҐО©Ґ'О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐціО©ҐО©Ґої О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ)
О©Ґ
О©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©Ґді О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ?
О©Ґ
О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ О©ҐО©Ґ віО©ҐО©ҐО©Ґвіді.

О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐліО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ, О©ҐО©Ґ «О©ҐО©ҐкіО©ҐО©ҐдіО©Ґ О©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©ҐО©Ґ»
ahon...@gmail.com; ICQ: 364-176-156; http://ua.wikimedia.org
--
Anatoliy Goncharov, Wikimedia Ukraine
ahon...@gmail.com; ICQ: 364-176-156; http://ua.wikimedia.org

Yuri Perohanych

to ukw...@googlegroups.com
Наскільки я розумію, пан Вакарчук згоден на вільне копіювання і поширення свого підручника, однак проти того щоб хтось його а) змінював б) продавав.

В такому разі підійде ліцензія Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported, або скорочено CC NC-ND. В такому разі буде забезпечено а) посилання на Вакарчука як автора у всіх копіях, б) всі копії будуть випускатися під тією ж CC NC-ND.

Порадьте п. Вакарчукові опублікувати підручник на сайті його університету чи особистому сайті з зазначенням даної ліцензії, а також зробити посилання на цю відповідну сторінку сайту у відповідних статтях Вікіпедії.

З повагою, Ю. Пероганич
член правління — виконавчий директор ГО «Вікімедіа Україна»

Ліцензія GFDL передбачає можливість наявності в документі незмінюваних розділів (invariant sections), тобто розділів, які не можна змінювати чи вилучати з документа, однак Вікіпедія цього не допускає, тому й пишуть, що без незмінюваних розділів

19.10.2011 16:53, oleksandr ivanov написав(ла):
Він має питання щодо листа дозволу

з додатковими умовами, прийнятими у Вікіпедії, тобто без незмінних секцій
Що таке незмінні секції?

Роздрукувати може, але при цьому він зобов'язаний вказати автора (тобто Вакарчука) і надрукувати текст ліцензії.
[...]

Анатолій Гончаров, ГО «Вікімедіа Україна»
ahon...@gmail.com; ICQ: 364-176-156; http://ua.wikimedia.org
--
Anatoliy Goncharov, Wikimedia Ukraine
ahon...@gmail.com; ICQ: 364-176-156; http://ua.wikimedia.org

Yuri Perohanych

to ukw...@googlegroups.com
Перепрошую, cлід читати  CC BY-NC-ND

Ю. Пероганич
to ukw...@googlegroups.com
Але ж ні NC, ні ND у Вікіпедії не дозволені.

24 жовтня 2011 р. 13:30 Yuri Perohanych <peroh...@gmail.com> написав:

--
Анатолій Гончаров
mailto:ah...@wikimediaukraine.org.ua