Справа Шеляженка: політичні репресії СБУ проти пацифіста

Yurii Sheliazhenko

to ukrainian-pacifist-movement_googlegroups.com, ukrrights, upr_ukraine_googlegroups.com, icescr_googlegroups.com, anti-di-coalition_googlegroups.com
Пацифісти не вороги, всі образи ворога вигадані: політичні репресії СБУ і мирний правозахисний рух

В цьому відео я детально розповідаю про політичні репресії Служби безпеки України проти мирного правозахисного руху і пояснюю, чому ці репресії є зайвим доказом міфічності будь-яких образів ворога, коли навіть з невинного пацифіста можуть на рівному місці зробити "ворога", стежити за ним рік, фабрикувати безграмотні та неправдиві "експертизи" вартістю 28 тисяч гривень, погрожувати посадити на 5 років та конфіскувати майно: https://youtu.be/J5_3M49uhvU

Слухання щодо клопотання слідчого про застосування до мене 24-годинного домашнього арешту на 60 днів призначені на сьогодні, 14 серпня, у Солом'янському районному суді м. Києва на 15:30, суддя Сергієнко, в приміщенні суду за адресою Максима Кривоноса, 25, кімната 10. Я завантажив судову повістку в папку разом з іншими матеріалами, які підтверджують порушення прав людини. Мій адвокат Світлана Новицька підготувала детальні заперечення проти клопотання про домашній арешт, а раніше заперечення подав і я сам, причому повністю спростував у цих запереченнях сфабриковану "експертизу" СБУ. До речі, мій інший адвокат Олег Веремієнко стверджує, що йому прислали повістку на 15 годину, тому я підстрахуюся і приїду раніше.

Докази політичних репресій з боку СБУ https://drive.google.com/drive/folders/1feQtgDuKFzk0XYmYm93NMSnsJktBysjj?usp=sharing

Матеріали конституційної скарги щодо невідповідності статті 436-2 Кримінального кодексу України принципу правової визначеності https://www.researchgate.net/publication/372946338

Why Is Ukraine Prosecuting Pacifist Yurii Sheliazhenko for “Justifying Russian Aggression”? https://www.democracynow.org/2023/8/10/yurii_sheliazhenko_charges

Бажаю миру і щастя!

Юрій Шеляженко, Ph.D. (доктор філософії з права)
Магістр права, магістр медіації та менеджменту конфліктів, бакалавр математики
Виконавчий секретар Українського Руху Пацифістів
Член Правління Європейського бюро сумлінної відмови від військової служби (European Bureau for Conscientious Objection, м. Брюссель, Бельгія)
Член Ради директорів мережі Світ ВИЩЕ війни (World BEYOND War, м. Шарлотсвілл, штат Вірджинія, США)
Член Ради Міжнародного бюро миру (International Peace Bureau, м. Берлін, Германія)