Наша Катерина стала зіркою мирної демонстрації у Римі!

Yurii Sheliazhenko

to ukrainian-pac...@googlegroups.com
Шановні подруги та друзі!

Чудова і красномовна учасниця Українського Руху Пацифістів пані Катерина виступила на багатотисячній італійській маніфестації "Європа за мир" в Римі, яка транслювалася на національному телебаченні!

😍 Текст виступу Катерини 😍

Вітаю вас! Мене звати Катерина, і я записую це відео вам з України, з міста Києва. Я вдячна кожному з вас, що ви знайшли час, що ви знайшли натхнення, що ви знайшли мир всередині себе і сьогодні приїхали на цю площу в Римі для того, щоб підтримати мирний рух. Я представниця пацифістського руху в Україні. Як ви знаєте, у свій час ми тут трохи програли. У нашій країні почалася війна і тепер... тепер мої співвітчизники відчувають наслідки цієї війни кожен на собі. Що війна зараз іде не тільки ззовні, війна зараз іде всередині кожного з нас. І війна йде за думки і за відчуття. Бо ми віримо в те, що будь-який конфлікт можна вирішити мирним шляхом. Що війна - це злочин проти людяності. Що людське життя - це найбільша цінність. Людське життя - найбільша цінність. Життя кожного українця - це найбільша цінність. Життя кожного росіянина - це найбільша цінність. Життя будь-якої людини в світі - це найбільша цінність. Конфлікти - це те, що ми маємо в голові, те, що з голови потім виходить назовні. Це все можна врегулювати. Можна поговорити, можна прийти до якихось спільних висновків. Війна - це те, що всередині кожного з нас, і на жаль, оте, що всередині, виходить назовні і воно приводить до жахливих наслідків. Я представляю пацифістський рух в Україні. Зараз ми боремося за те, щоб кожна людина мала право на сумлінну відмову від військової служби. Щоб будь-які люди, які прагнуть миру і не хочуть приймати участь у війні, щоб у них була можливість врятуватися. Ми поважаємо вибір кожної людини. Ми знаємо, що в першу чергу потрібно працювати всередині, з думками кожної людини, щоб вони стали мирними. Але зараз всі, хто прагнуть миру, - мені хочеться, щоб у них була така можливість залишатися мирними людьми. Щоб не йти проти проти свого сумління і не приймати участь у злочині кровопролиття. Ми віримо в демократію. Ми віримо в свободу слова. Ми віримо в ненасильницьке вирішення будь-якого конфлікту. І я прошу вашої підтримки. Я прошу вашої підтримки в тому, щоби наша держава звернула увагу на ці можливості урегулювати конфлікт без насильства. Щоб іти на перемовини, щоб не тримати людей в своїй країні і дати їм можливість виїхати і врятувати свої життя, якщо вже так трапилося, що війна настала. Кожен українець зараз прагне до миру, а ще більше до перемоги. Але для нас справжня перемога - це збереження людських життів, людської гідності і людських душ. Дякую вам за вашу підтримку. Я сподіваюся, що мир скоро настане в нашій країні і в усьому світі.

Бажаю миру і щастя!

Юрій Шеляженко, Ph.D. (доктор філософії з права)
Магістр права, магістр медіації та менеджменту конфліктів, бакалавр математики
Виконавчий секретар Українського Руху Пацифістів
Член Правління Європейського бюро сумлінної відмови від військової служби (European Bureau for Conscientious Objection, м. Брюссель, Бельгія)
Член Ради директорів мережі Світ ВИЩЕ війни (World BEYOND War, м. Шарлотсвілл, штат Вірджинія, США)
Член Ради Міжнародного бюро миру (International Peace Bureau, м. Берлін, Германія)

Илья Овчаренко

to Yurii Sheliazhenko, ukrainian-pac...@googlegroups.com
Супер. Деякі перемоги  на наших фронтах, так би мовити :) Чудовий посил.
Доречі вирізав з нашої останьої розмови роздуми Діни та завантажив на Тікток, вже є 5600 переглядів.
Раджу кожному з членів пацифістського руху свторити там екаунти і висловлювати аргументовану домку з тими поглядами , які ви вважаєте хибними . Періодично завантажувати. На скільки я розумію екаунти в Тікток не так залежні від кількості підписників , як екаунти Ютуб алгоритмів.
Завантажу посил Катерини теж на Тікток .

Ось вирізка Діни на Тікток: