Дні Європи в Україні - 2014

Euroclubs Network UA

to ukraineuroclubs

Шановні друзі!

Мережа центрів європейської інформації України запрошує до участі у проекті «Дні Європи 2014. Діалоги про цінності». Ми хочемо, аби європейська інтеграція і європейські цінності були зрозумілими громадянам. В лютому 2014 року відбудеться методичний семінар для активістів, які планують відзначати Дні Європи 2014 та готові на регіональному рівні долучитися до проекту. До участі запрошуються члени Мережі центрів європейської інформації України, партнерські організації, бібліотеки, ініціативні групи з обласних і районних центрів України.

> Семінар передбачатиме заняття зі змісту європейських цінностей, тематики мобільності, методики проведення форум-театру, проведення показів документальних фільмів, організації вуличних університетів та ін.
>
> ·         Як спланувати загальноукраїнську кампанію відзначення Днів Європи?
>
> ·         Як відзначити Дні Європи не лише яскраво, а й змістовно, спонукаючи до роздумів про цінності?
>
> ·         Як говорити про Європу та європейські цінності у зв’язку з подіями листопада-грудня 2013 року?

> [...]

Дні Європи 2014-2.doc
Anketa_seminar_2014.doc