mer om IMFs BOX 1.1: Schäuble and Lagarde clash over austerity

halvor

to uioecon...@googlegroups.com
som dere ser box 1.1 fra IMF som vi så på sist onsdag skapte brudulje i Tokyo i går

http://www.ft.com/cms/s/0/09a54140-13ba-11e2-8260-00144feabdc0.html

halvor

to uioecon...@googlegroups.com
enda mer detaljert diskusjon i vedlagte. her ser dere at ft er opptatt av om hellas er avgjørende for resultatet, slik en av dere var på forelesningen. selv skrev jeg til imf på onsdag for å få tallene. Har ikke hørt noe enda?! men dere ser i vedlagte at disse tallene ligger ute, så nå kan dere sette igang.
sender dette som pdf, jeg er nemlig ikke sikker på at dere uten videre får lese på ft, eller er det slik at dere må registrere dere?

Halvor

Has the IMF proved multipliers are really large_ (wonkish) _ Money Supply.pdf