historisk arkiv over årstaler

halvor

to uioecon...@googlegroups.com
flott innsats av en student har gitt oss følgende arkiv for årstaler
Han skriver:

Jeg fant den ved at jeg først fant en link til talen fra 1992 i en gammel e24 artikkel (http://e24.no/aarstalen-krise-krise-og-atter-krise/20153427), så prøvde jeg å endre 1992 til 1993 i URL'en og vips, der var den! Det virker som at man ved å endre årstallet i slutten av den øverste URL'en finner alle talene fra 1922 til 2012. Den fra 1922 er morsom lesing!

Asta Samuelsen

to uioecon...@googlegroups.com
Utrolig gøy å lese! Jeg lette så lenge etter talen at jeg rett og slett ga opp...