жіночий кінозал

Maria Dmytrieva

to krona-p...@googlegroups.com, ugn-info, gender_...@gender.org.ua, ya_fem...@googlegroups.com
Шановні колеги,

як ви знаєте, протягом минулого року я проводила покази кінофільмів про жінок в рамках проекту "Жіночий кінозал".
це фільми з українськими субтитрами мого власного перекладу.
шкода, що мало хто з вас знаходили можливість на них приходити.
тепер ця ситуація виправлена --
всі фільми, перекладені в рамках проекту, викладені на екс.уа.
прошу дуже, беріть, користуйтеся на здоров"я --  дивіться самі, показуйте іншим, радьте колегам і зацікавленим. днями я докладу туди Методичні рекомендації.

перелік фільмів:

„Крути як Бекхем”/Bend it Like Beckham, 2002. Велика Британія / Тема зустрічі: Жінки і спорт

„Мулан”/ Hua Mulan, 2009. Китай. / Тема зустрічі: жінки на війні

„Видіння, чи Життя Хільдегарди фон Бінген”/ Vision, 2009, Німеччина. /Тема зустрічі: жінки в релігії.

„Янголи із залізною хваткою”/Iron-Jawed Angels, 2004, США. /Тема зустрічі: жіночий рух і емансипація.

„Воїтельки”/Libertarias, 1996, Іспанія./ Тема зустрічі: жінки і визвольний рух.

„Вода”/Water, 2005, Індія. / Тема зустрічі: ранні шлюби.

„Весільна пісня”/The Wedding Song, 2008, Туніс. / Тема зустрічі: етнічність.

„Боксерка”/Punch Lady, 2007, Південна Корея. / Тема зустрічі: домашнє насильство.

„Вершниця на киті”/Whale Rider, 2002, Нова Зеландія. / Тема зустрічі: жінки і традиції.

„В тисячу разів сильніші” /A Thousand Times Stronger, 2010, Швеція. / Тема зустрічі: подвійні стандарти в школі.

„Осама”/Osama, 2003, Афганістан. / Тема зустрічі: дискримінація на ринку праці.

„Точка”, 2006, Росія. / Тема зустрічі: проституція.

„Життя понад усе”/Life Above All, 2010, Південно-Африканська республіка. / Тема зустрічі: ВІЛ/СНІД.

„Йентль” /Yentl, 1983, США. / Тема зустрічі: доступ жінок до освіти / релігія.

якщо все буде добре, я  додаватиму фільми з українськими субтитрами і зроблю там ще й розділ з документальними фільмами.

--
With best regards,
Maria

--