Ubuntu wiki - Aktualizacja - Potrzebna pomoc

Wenar

to Ubuntu Polish Wiki Team
Witam, Ostatnie wiadomości są z przed 2 lat. TAK Z PRZED 2 LAT.
Słownie
dwóch.

Pierwsze moje zmiany zauważycie (o ile byliście na tych stronach) już
w:
1. https://wiki.ubuntu.com/PolishTeam

Uznałem że przyda się tam zrobić porządek i aktualizację. Usiadłem do
tego przez dwa dni jak dla mnie dużo się zmieniło, lecz samemu trudno
jest pracować nad wieloma informacjami razem równocześnie sprawdzając
błędy ortograficzne stylistyczne, linki czy poprawnie działają i tak
dalej i tak dalej.

Wiem, jak zapewne większość, iż czas dla większości szczególnie przed
świętami nie mówiąc już o codziennych obowiązkach. Ja mam to szczęście
lub nie szczęście, że jestem na zwolnieniu lekarskim a w domu i tak
nie mam co robić gdyż święta przygotowuje rodzina.

Tak więc:

Uznałem to za słuszne, jeśli osoby chętne posiadające trochę czasu
zgłoszą się do mnie w celu rozporządzenia zadaniami na wiki.ubuntu.com
gdyż jest tego od cho i trochę.

Kontakt ze mną:
gg: 10139436
e-mail: dguzi...@gmail.com

o zmianach planach i założeniach postaram się informować na bieżąco.

Tak więc zrobiłem: Strona Polskiego Teamu przeszła wiele zmian.
1. https://wiki.ubuntu.com/PolishTeam organizacja strony.
'proces 50%'

2. https://wiki.ubuntu.com/Polish
https://wiki.ubuntu.com/PolishTeams
przekierowania na pt. 1
'done'

3. Dokumentacja przeszła reorganizację. co można zauważyć na
https://wiki.ubuntu.com/PolishDocumentation
'proces 30%' no może 40%

4. Założenie dwóch kategorii dla polski :)
- https://wiki.ubuntu.com/CategoryPolishDocumentation
- https://wiki.ubuntu.com/CategoryPolishTeams
'done'

Zachęcam do sprawdzania pisowni linków i innych. Jeśli ktoś coś
zauważy a nie będzie tego poprawiał proszę o opisanie tego w tym
temacie:)

Pozdrawiam
Dawid Guzicki