Ubuntu wiki - Aktualizacja - Potrzebna pomoc

Wenar

to Ubuntu Polish LoCo Team, clu...@googlegroups.com
Witam, choć jestem nowy na grupie zauważyłem brak jej aktywności, co
zapewne nie trudno zauważyć, choć może nie znam się za dobrze ze
ubuntu więc jako dev czy tester nie za dużo pomogę, także mój
angileski nie jest imponujący postanowiłem aktualizować
https://wiki.ubuntu.com/PolishDocumentation która jest zakurzona.
Ostatnie wiadomości są z przed 2 lat. TAK Z PRZED 2 LAT. Słownie
dwóch.

Pierwsze moje zmiany zauważycie (o ile byliście na tych stronach) już
w:
1. https://wiki.ubuntu.com/PolishTeam

Uznałem że przyda się tam zrobić porządek i aktualizację. Usiadłem do
tego przez dwa dni jak dla mnie dużo się zmieniło, lecz samemu trudno
jest pracować nad wieloma informacjami razem równocześnie sprawdzając
błędy ortograficzne stylistyczne, linki czy poprawnie działają i tak
dalej i tak dalej.

Wiem, jak zapewne większość, iż czas dla większości szczególnie przed
świętami nie mówiąc już o codziennych obowiązkach. Ja mam to szczęście
lub nie szczęście, że jestem na zwolnieniu lekarskim a w domu i tak
nie mam co robić gdyż święta przygotowuje rodzina.

Tak więc:

Uznałem to za słuszne, jeśli osoby chętne posiadające trochę czasu
zgłoszą się do mnie w celu rozporządzenia zadaniami na wiki.ubuntu.com
gdyż jest tego od cho i trochę.

Kontakt ze mną:
gg: 10139436
e-mail: dguz...@gmail.com

o zmianach planach i założeniach postaram się informować na bieżąco.

Tak więc zrobiłem: Strona Polskiego Teamu przeszła wiele zmian.
1. https://wiki.ubuntu.com/PolishTeam organizacja strony.
'proces 50%'

2. https://wiki.ubuntu.com/Polish
https://wiki.ubuntu.com/PolishTeams
przekierowania na pt. 1
'done'

3. Dokumentacja przeszła reorganizację. co można zauważyć na
https://wiki.ubuntu.com/PolishDocumentation
'proces 30%' no może 40%

4. Założenie dwóch kategorii dla polski :)
- https://wiki.ubuntu.com/CategoryPolishDocumentation
- https://wiki.ubuntu.com/CategoryPolishTeams
'done'

Zachęcam do sprawdzania pisowni linków i innych. Jeśli ktoś coś
zauważy a nie będzie tego poprawiał proszę o opisanie tego w tym
temacie:)

Pozdrawiam
Dawid Guzicki

Wenar

to Ubuntu Polish LoCo Team
http://groups.google.com/group/ubuntu-wiki-pl zapraszam do pomocy..

On 23 Gru, 15:34, Wenar <dguzi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> 'proces 30%' no może 40%
>
> 4. Założenie dwóch kategorii dla polski :)

Przemek Kulczycki

to ubuntu-...@googlegroups.com
2009/12/26 Wenar <dguz...@gmail.com>:

Czy naprawde potrzebujemy kolejnej listy dyskusyjnej?
Przeciez sprawy dotyczace wiki mozna omawiac na tej liscie.

--
## Przemysław Kulczycki >><< Azrael Nightwalker ##
# jabber: azrael[na]jabster.pl | tlen: azrael29a #

Robert Sajdok

to ubuntu-...@googlegroups.com
On Sat, Dec 26, 2009 at 06:31:45PM +0100, Przemek Kulczycki wrote:

> Czy naprawde potrzebujemy kolejnej listy dyskusyjnej?
> Przeciez sprawy dotyczace wiki mozna omawiac na tej liscie.

Może potrzeba, czasem taki nowy byt może spowodować jakiś większy ruch...

--
Robert Sajdok (Ris)

Wenar

to Ubuntu Polish LoCo Team
zgadzam się z Robertem.. :) po za tym sądzę ze oddzielenie tych spraw
spowoduje ruch na wiki, ludzie wiedzą czym się na tamtej grupie
zająć...

On 26 Gru, 19:11, Robert Sajdok <robert.saj...@gmail.com> wrote:
> [...]

Tomasz 'Zen' Napierała

to ubuntu-...@googlegroups.com

Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Spójrzcie jak wygląda polska społeczność Ubuntu? Tu trzeba integrować a nie dzielić, bo dzielić to nie ma co.

pz
--
Tomasz 'Zen' Napierała

Jan Pogocki

to ubuntu-...@googlegroups.com
No to się łączmy! ;) W takim razie będę pisał tutaj, w tym temacie, bo i tak stał on się takim ogólnym.

Wprowadziłem nieco poprawek do wiki, w większości to jakieś literówki. Zająłem się tworzeniem strony FAQ, trochę przekształciłem English Version (ale i tak na razie nie będzie się jej tworzyło, są ważniejsze sprawy) i stworzyłem jeszcze stronę o spotkaniach. I właśnie o nie chciałbym się zapytać.

Ktoś wcześniej napisał, że odbywają się one pierwszego każdego miesiąca. I teraz mam pytanie: gdzie się one odbywają (tzn. jaki kanał IRC?), czy się już kiedyś w przeszłości odbywały, jeśli tak, to czy ktokolwiek ma zapisy tamtych rozmów. No i w końcu, czy przyjął by się pomysł, żeby na stronie PolishTeamMeeting publikować zapisy z tych rozmów. No i na jaki temat byśmy rozmawiali i czy nie lepsze są grupy dyskusyjne, czy to na Google, czy to na lists.ubuntu.com.

Trochę tych pytań jest, więc oczekuję na odpowiedzi pełen energii do aktualizacji wiki. :D

Pozdrawiam,
Jan Pogocki
http://www.janpogocki.pl
GG: 3222217
Skype: janekpogwad

--

Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Ubuntu Polish LoCo Team".

Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres ubuntu-...@googlegroups.com.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres ubuntu-pl-loc...@googlegroups.com.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/ubuntu-pl-loco?hl=pl.

Jan Pogocki

to ubuntu-...@googlegroups.com
Aha, jeszcze jedno pytanie. ;)

Co tutaj ( PolishTeams/FrontPageSidebar ) miało docelowo znaczyć (przetłumaczone już przeze mnie) Więcej szczegółów nt. powyższych zasobów znajdziesz [[|tutaj]]. i Zobacz zdjęcia LoCo Team'u na Flickr klikając [[|tutaj]].

Pozdrawiam,
Jan Pogocki
http://www.janpogocki.pl
GG: 3222217
Skype: janekpogwad

Robert Sajdok

to ubuntu-...@googlegroups.com
To "nie" jest trochę za późno bo grupa już jest :) Autor grupy nie ma zamiaru nic dzielić. Na pewno nie społeczność. W społczeności polskich jugów takie wydzielanie tematów, ruszyło znacznie całe środowisko.

--
Robert Sajdok (Ris)

Przemek Kulczycki

to ubuntu-...@googlegroups.com
2009/12/26 Robert Sajdok <robert...@gmail.com>:

> To "nie" jest trochę za późno bo grupa już jest :)

Zalozenie grupy na google groups nie jest czyms czego nie da sie cofnac.
Nie nalezy mnozyc bytow ponad potrzebe.

> Autor grupy nie ma zamiaru nic dzielić. Na pewno nie społeczność.
>W społczeności polskich jugów takie wydzielanie tematów, ruszyło znacznie całe środowisko.

Tu sie to nie sprawdzi. Takie rozwiazania moga miec sens na aktywnych
grupach gdzie wiele roznych tematow sie miesza i tworzy sie szum
informacyjny.
Dzielac zero na kilka czesci nie otrzymasz nowej jakosci, tylko wiecej
pustych grup.

Robert Sajdok

to ubuntu-...@googlegroups.com
On Sat, Dec 26, 2009 at 10:11:06PM +0100, Przemek Kulczycki wrote:

> [...]
> informacyjny.
> Dzielac zero na kilka czesci nie otrzymasz nowej jakosci, tylko wiecej

Chodzi własnie o to, że tam też był średni ruch, bliski zeru. Oczywiście ja sie nie upieram, że ta grupa musi powstać. Zwróciłem uwagę na analogię do tamtych grup.

--
Robert Sajdok (Ris)

Wenar

to Ubuntu Polish LoCo Team
Ludzie bo zaraz zaczną się kłótnie... ale przynajmniej się coś
dzieje.. i zamiast pisać na grupie ten czas można poświęcić na wiki...

On 26 Gru, 22:34, Robert Sajdok <robert.saj...@gmail.com> wrote:
> [...]

Jan Pogocki

to ubuntu-...@googlegroups.com
No to się bierzmy! Ja już pytania zadałem i czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam,
Jan Pogocki
http://www.janpogocki.pl
GG: 3222217