Ubuntu - przedszkolak

Fissscher

to Ubuntu Polish LoCo Team
Mam pytanie , posiadam Ubuntu 10.10 od wczoraj , to moja 1 przygoda z
tym os-em , ale mam problem , na dysku zew { Adata Clasic CH94 - 50gb]
mam zrobiony back up swoich dokumentow ktorych bdb potrzebuje .
Niestety po podlaczeniu do USB nie dizała tzn niby lampka sie zapala
ale nie moge go otworzyc gdyrz system go nie wykrywa , ale jak
podlacze inne narzedzia usb np pen-drive , kom , wszystko pieknie
działą tylko z tym dyskiem nie ... ktos wie jak to naprawic ? bede
widzeczny za konstruktywne wskazowki

Sadam

to Ubuntu Polish LoCo Team
Chyba nie ta grupa dyskusyjna (To NIE JEST lista dyskusyjna oferująca
pomoc techniczną- ze strony głównej). Jaki system plików jest na tym
dysku? Jeśli exfat to zdaje się nie jest on standardowo obsługiwany -
udało mi się kiedyś otworzyć korzystając z tego:
http://winipulator.blogspot.com/2010/10/how-to-read-and-write-exfat-flash.html
. Jeśli to coś innego to nie mam pojęcia. Możesz jeszcze spojrzeć na
narzędzie do obsługi dysków (System -> Administracja). Powodzenia.