Ubuntu wiki - potrzebna pomoc

Przemek Kulczycki

to clu...@googlegroups.com, ubuntu-...@googlegroups.com
Polskie strony na Ubuntu wiki nieco się zakurzyły.
Może znalazł by się ktoś chętny który miałby chwilę czasu żeby je
przejrzeć i uaktualnić?
https://wiki.ubuntu.com/PolishDocumentation
https://wiki.ubuntu.com/PolishTeam
https://wiki.ubuntu.com/PolishDocumentation/CoTyMo%C5%BCeszZrobi%C4%87DlaUbuntu

--
## Przemysław Kulczycki >><< Azrael Nightwalker ##
# jabber: azrael[na]jabster.pl | tlen: azrael29a #

Tomasz 'Zen' Napierala

to ubuntu-...@googlegroups.com, clu...@googlegroups.com
Dnia 2009-11-18, śro o godzinie 23:19 +0100, Przemek Kulczycki pisze:

> Polskie strony na Ubuntu wiki nieco się zakurzyły.
> Może znalazł by się ktoś chętny który miałby chwilę czasu żeby je
> [...]

Niestety nie jest potrzeba chwila, tylko znacznie więcej, więc
przydałoby się kilka osób. Ja postaram się podłubać ile dam radę, ale
wszystkich zachęcam do poświęcenia chociaż pół godzinki, bo nasze strony
na tle innych krajów wyglądają naprawdę kiepsko.

pz
--
Tomasz 'Zen' Napierala
http://tomasz.napierala.org

signature.asc

Przemek Kulczycki

2009/11/19 Tomasz 'Zen' Napierala <tom...@napierala.org>:

> [...]
> wszystkich zachęcam do poświęcenia chociaż pół godzinki, bo nasze strony
> na tle innych krajów wyglądają naprawdę kiepsko.

Na początek można posprawdzać czy linki są aktualne, poprawić
literówki i gramatykę, dodać linki do innych stron wiki tam gdzie mogą
być potrzebne, itd.
Ja wczoraj co nieco poprawiłem na "Co ty możesz zrobić dla Ubuntu?".

Wenar

to Ubuntu Polish LoCo Team
po gmerałem w https://wiki.ubuntu.com/PolishDocumentation ale dużo
zostało tam jeszcze... będę pracował nad tym w wolnym czasie.

On 19 Lis, 22:19, Przemek Kulczycki <przemekkulczy...@gmail.com>
wrote:

> [...]

Wenar

to Ubuntu Polish LoCo Team
Przemku mówiąc "Polskie strony na Ubuntu wiki nieco się zakurzyły. "
użyłeś tego w bardzo delikatny sposób...
cały czas pracuję nad dokumentacją. jest tego od ****&* i trochę..

parę osób nie wystarczy..

Zachęcam innych nawet 15 min dziennie już dużo da... :)