Software Freedom Day

Przemysław Kulczycki

Jul 4, 2007, 8:37:54 AM7/4/07
to ubuntu-...@googlegroups.com
Hell-o
Tym razem mam dla was inną propozycję.
15 IX na całym świecie odbywa się Software Freedom Day, w różnych
formach, organizowany przez różnych ludzi.
W CLUG postanowiliśmy się przyłączyć i zorganizować 1-dniową konferencję
w Krakowie.
SFD jest sponsorowane przez Canonical więc dotyczyć będzie głównie Ubuntu.
Chciałbym zaprosić do współpracy wszystkich mieszkających w Krakowie i
okolicach.
Strona SFD na CLUGowym wiki:
http://www.krakow.linux.org.pl/Projekty/SoftwareFreedomDay
Warto także przeczytać info na oficjalnej stronie SFD:
http://softwarefreedomday.org/StartGuide

Szczegóły organizacji SFD są omawiane na liście dyskusyjnej CLUG.
Każdy może zapisać się na listę na stronie:
http://groups.google.pl/group/clug-pl/subscribe
Adres listy to clu...@googlegroups.com
Lista jest publiczna, ale wiadomości przyjmuje tylko od zapisanych.
Nie trzeba mieć konta na gmailu żeby się zapisać, ale posiadanie
takowego ułatwia wiele rzeczy.
Zamiast rejestracji na w/w stronie www można też wysłać wiadomość na
adres clug-pl-...@googlegroups.com żeby się zapisać bez posiadania
konta na Google.
Pzdr
--
-\ Przemek Kulczycki <--> Azrael Nightwalker /-
-/ #==> KNI AE <==> CLUG <==> Ubuntu-PL <==# \-

signature.asc

Sławek

Jul 7, 2007, 3:31:20 PM7/7/07
to Ubuntu Polish LoCo Team

On 4 Lip, 14:37, Przemysław Kulczycki <przemekkulczy...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> formach, organizowany przez różnych ludzi.
> W CLUG postanowiliśmy się przyłączyć i zorganizować 1-dniową konferencję

Szkoda tylko,że ja do Kraka to mam całonocną podróż.....

Sławek "_RAM" Czerkas