Wiki Ubuntu - PolishTeamMeeting

Wenar

to Ubuntu Polish LoCo Team
Jan o to pytał myślę ze to było by dobrym pomysłem. a strona ta na
wiki.ubuntu powstała z kopiowania ich panelu. dlatego możemy dać w to
miejsce wszystko inne.

co Wy na to...?

https://wiki.ubuntu.com/PolishTeamMeeting

Jan Pogocki

to ubuntu-...@googlegroups.com
Jeśli chodzi o te spotkania to ja powiem szczerze: nie widzę tego jakoś w jasnych kolorach. Mamy przecież grupę dyskusyjną i tutaj są przecież omawiane wszystkie ważne sprawy, teraz akurat dotyczące wiki. Myślę, żeby ten pomysł odroczyć w czasie. Takie zdanie mam przynajmniej ja. No co by było omawiane, no co...

Pozdrawiam,
Jan Pogocki
http://www.janpogocki.pl
GG: 3222217
Skype: janekpogwad

--

Otrzymujesz tę wiadomość, ponieważ subskrybujesz grupę dyskusyjną Google o nazwie "Ubuntu Polish LoCo Team".

Aby zamieszczać posty w tej grupie, wyślij e-mail na adres ubuntu-...@googlegroups.com.
Aby anulować subskrypcję tej grupy, wyślij e-mail na adres ubuntu-pl-loc...@googlegroups.com.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź tę grupę pod adresem http://groups.google.com/group/ubuntu-pl-loco?hl=pl.

B.J. Stobiecki

to ubuntu-...@googlegroups.com
W dniu 27 grudnia 2009 16:47 użytkownik Jan Pogocki
<jan.p...@gmail.com> napisał:

> [...]
> ten pomysł odroczyć w czasie. Takie zdanie mam przynajmniej ja. No co by

Niektóre grupy Ubuntu sporządzają spotkania na IRC (Freenode) z
odpowiednim wyprzedzeniem, aby ustalić to i owo =)

p.
--
() Bartłomiej - Internet Society Poland
[] Homepage: http://bartek.stobiecki.eu

Jan Pogocki

to ubuntu-...@googlegroups.com
Wiem, rozumiem, bo niekiedy nawet w nich uczestniczę. ;) Tylko u nas raczej nie ma to racji bytu. Nie wiem, może się mylę, ale na razie polska społeczność Ubuntu jest taka jakaś przyciszona. :)

Pozdrawiam,
Jan Pogocki
http://www.janpogocki.pl
GG: 3222217
Skype: janekpogwad

Tomasz 'Zen' Napierała

to ubuntu-...@googlegroups.com
On 2009-12-27, at 17:04, Jan Pogocki wrote:

> Wiem, rozumiem, bo niekiedy nawet w nich uczestniczę. ;) Tylko u nas raczej nie ma to racji bytu. Nie wiem, może się mylę, ale na razie polska społeczność Ubuntu jest taka jakaś przyciszona. :)

To całkowita racja. Nie ma po prostu społeczności Ubuntu. Jest forum ubuntu.pl, tam są jednak głównie konsumenci. Swego czasu animatorzy forum zrobili sporo dobrej roboty, o dawna jednak w żaden sposób się nie udzielają. Społeczność to trzeba zbudoważ mozolną pracą.

pz
--
Tomasz 'Zen' Napierała

Przemek Kulczycki

to ubuntu-...@googlegroups.com
2009/12/27 Tomasz 'Zen' Napierała <tom...@napierala.org>:

Jeśli chodzi o IRCa to na razie mamy za mało ludzi i za mało tematów
żeby umawiać się na spotkania IRCowe.
Chyba że osoby pracujące nad wiki czują potrzebę zrobienia spotkania
na IRCu. IMHO póki co możemy spokojnie działać asynchronicznie i
komunikować się na tej grupie. Nie wszystkim może odpowiadać ten sam
termin IRCowego spotkania.

Zaś co do forum.ubuntu.pl, to do tego co napisał Tomek mogę dodać, że
osoby skupione wokół forum poza nim niestety niewiele robią. Owszem,
mają Czytelnię Ubuntu i projekt polskiego wydania Ubuntu. Ale we
właściwej społeczności Ubuntu się nie udzielają.
Osoby które tłumaczą Ubuntu mają swoją grupę dyskusyjną i swój świat.
W praktyce są to głównie członkowie Aviary.pl. I może nawet dobrze
jest, że tak się stało bo przynajmniej dzięki temu poziom tłumaczeń
jest bardzo wysoki.
Osoby które zgłaszają błędy i wysyłają patche działają na własną rękę.
Osoby które tworzą nowe pakiety dla Ubuntu też działają samodzielnie.
A osoby promujące Ubuntu działają głównie w LUGach lub też na własną rękę.
Fajnie by było gdyby wszystkie w/w grupy osób dało się jakoś zintegrować.

--
## Przemysław Kulczycki >><< Azrael Nightwalker ##
# jabber: azrael[na]jabster.pl | tlen: azrael29a #

Robert Sajdok

to ubuntu-...@googlegroups.com
On Sun, Dec 27, 2009 at 06:22:06PM +0100, Przemek Kulczycki wrote:
> Fajnie by było gdyby wszystkie w/w grupy osób dało się jakoś zintegrować.

Byłby to dobry początek do skonsolidowania społeczności. Może po Bug Jam, stworzy się nowa grupa, powstaną pomysły na integracje wszystkich grup.

--
Robert Sajdok (Ris)