ubuntu után a win 7 órája 2 órát késik

Sándor Török

to ubuntu-help-hu
Helló!
UBUNTU 9.04 és WINDOWS 7 van a gépen
az U-9.04-ben a rendszeridő helyes - restart után a Win7-ben a rendszeridő 2 órát késik
ha induláskor egyből win7-et választom, akkor a rendszeridő helyes
mit nem állítottam be helyesen?
Előre is köszönöm a segítséget!

László Gyaraki

to ubuntu-help-hu
Szia Sándor!

Nézd meg ezt a két bejegyzést, ezek szerintem segítenek neked a megoldásban:

Viszont azt javaslom, hogy frissítsd a régi Ubuntu 9.04-et, mert elég elavult már.

Üdvözlettel:
Gyaraki László

Tokaji Leo

to ubuntu-help-hu

szia nekem 18.03 van és ugyanez a probléma csak nekem egy óra késés
a windowson kell egy szkript ami lekéri induláskor a rendszeridőt pl. time.kfki.hu-ról és beállítja