Sikertelen telepítés pendrive-ról

Géza Nagy

to ubuntu-help-hu
Kedves Ubuntuzók!
Jelenleg Ubuntu 14.04-et használok, a gépemen rajta van a 10.04 is. Frissíteni akarok 18.04-re. Az Indítólemez készítő (usb-creator-gtk) segítségével csináltam egy telepítő pendrive-ot, és persze a gépen is beállítottam, hogy először az usb-eszközről bootoljon. Azonban bekapcsolás után a következő üzenet jelenik meg:

Missing parameter in configuration file. Keyword: path
gfxboot.c32: not a COM32R image
boot:
gfxboot.c32: not a COM32R image
boot:
és ez ismétlődik, amíg az indító gombbal ki nem kapcsolom.
Tudna valaki tanácsot adni, hogy hogyan tovább?
Üdvözlettel:
Nagy Géza

Farkas János

to ubuntu-help-hu

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „ubuntu-help-hu” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) ubuntu-help-h...@googlegroups.com címre.