Nem indul csak recover módban Udubntu 20.04 Lts

Benjamin Martha

to ubuntu-help-hu
Sziasztok
Eloszor is elnezest a helyesirási hibákért de Holland Laptopróll irok
tehát a problémám a következő
Teljesen kezdő vagyok és olyan problémám lépett fel, hogy telepitettem az ubuntu 20.04-et minden szép és jó
mikor kapcsolnám be a gépet a normál inditásnál az inditó kifagy és ilyen kettéválasztódik a kép vagy nem is tudom, hogy fogalmazzam meg.
Utána recovery módban elindul. Viszont ha kikapcsolom és újra akkor ugyan ez a jelenség fogad...
Mi lehet a probléma előre is köszönöm

Htibi

to ubuntu-help-hu
Valószínűleg a videokártyád meghajtóprogramja nem jó, vagy nem a megfelelő.
Viszont ezt csak így találgatva nem lehet megoldani.
Javaslom, hogy az ubuntu.hu weboldalon a fórumban tedd fel a kérdést és add meg a géped/videokártyád pontos adatait.

Benjamin Martha

to ubuntu-...@googlegroups.com
Szia

Köszönöm a reakciód az a problémám, hogy sehogy sem tudok regisztrálni az oldalra nem küldi  a visszaigazoló levelet
A gépem tipusa Acer Aspire 7740 Esetleg ha tudnál valamit segiteni.
Köszönöm

--
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „ubuntu-help-hu” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) ubuntu-help-h...@googlegroups.com címre.

Htibi

to ubuntu-help-hu

Sajnos nincs tapasztalatom a laposokkal.
Így csak az marad, hogy remélhetőleg olvassa olyan is itt, akinek van tapasztalata.