Re: gyári beállítások

Borbála Bányai

to ubuntu-...@googlegroups.com
Kedves Help!

Segítséget szeretnék kérni. Ha nem kapcsoltam ki, de sokáig nem használtam a gépem, energiatakarékos uzemmodbol kicsit nehezen ébredt és megkérdezte, h hogyan szeretném újraindítani. Ezúttal rossz helyre kattintottam, azt mondtam, h ubuntu gyári beállítások. Na, itt követtem el a hibát. Nem is sikerült rendesen visszaállítani a gyári beállításokat sem, azt írja ki, h rendszerhiba van. Minden elveszett, nem csak a beállítások, hanem az összes munkám. Tudtok segíteni, hogy vissza lehet-e állítani a korábbi rendszert és adatokat?

Saját laptop, de ez a munkagépem.
Ubuntu 16.04LTS
Dell,
Memória 7.7GiB
Processzor Intel core i5-7200U CPU 2.5GHz*4
Op. Rendszer 64bit
Lemez 106,1 GB

Egyébként rendszeresen felajánlotta a frissítéseket, és kb. 1 hónapja frissitettem.

köszönöm előre is

bányai borbála