Kérelem!

Tamás László

to ubuntu-...@googlegroups.com
Tisztelt Ubuntu közösség!
Egy informatikus mondta nekem, telepítsem a qBittorrent-tet. Én telepítettem. majd beírtam az nCore majd az nCore.hu a keresőbe. Majd ráütöttem a telepítésre. Minden esetben kiírta a torrendbe nem létezik: nCore. ill. nem létezik az nCore.hu. -sem.
Tisztelettel kérem, írják meg. Jelenleg Ubuntu 19.04 64 bites rendszert használok. Vajon az Ubuntun lehetséges-e az nCore telepítése? Amennyiben, Igen! Kérem, frissítésbe küldjék el! Esetleg kérem a pontos nevét leírni és elküldeni, feltéve ha nem megoldható a frissítésben megoldani.

Köszönettel várom érdemleges válaszukat, erre az emailra!
 Üdv: Tamás László

László Gyaraki

to ubuntu-help-hu
Kedves László!

Az nCore az nem egy program, hanem egy közösségi tartalommegosztó weboldal, ahová meghívásos úton lehet regisztrálni. Fontos megjegyezni, hogy az nCore-on fellelhető tartalom nagy valószínűséggel nem jogtiszta, így érdemes lenne a levelet inkább annak a közösségnek címezni, esetleg az ajánló informatikust megkérdezni erről a témáról.

Üdvözlettel:
Gyaraki László