Проекти

MadMaster

to ubuntu-bg
Здравейте на всички!

Пиша ви за да започнеме обсъждане на задачите на потребителската
група. Пишете моля ви с какво може да помогне всеки от вас, както и
добавяйте идеи какво да правиме. В крайна сметка ще бъде актуализиран
списък със задачи в Wiki страницата на групата, ще се разделиме на
екипи ако задачите го изискват и т.н.

Както начало предлагам да се създадат самоучители за инсталиране/
използване на убунту на Български език и с картинки, така че да са
достъпни за начални потребители. Ако не можете да създатете авторски,
възползвайте се от различните подобни материали из интернет
разпространявани под свободен лиценз.
Това важи и за по-напреднали теми. Това е от една страна. От друга ще
се пробваме да дадем едно дружеско рамо на проекта Тиликс
(www.tilix.org) и по-скоро с документацията по него (която до голяма
степен се покрива с тази на Убунту).

Лек ден и очаквам да пишете!

MadMaster

to ubuntu-bg
Като първа идея е да преведеме ето този преглед на новата версия на
УБУНТУ (http://www.ubuntu.com/getubuntu/releasenotes/704tour).
Та... желаещи да помогнат?

pastora

to ubuntu-bg
Видях посочения от теб линк - мисля, че наистина наличието на превод
на това ръководство би помогнало на много хора, включително и на
мен... :) За съжаление съм много скаран с английския, но ако се
наложи, ще се понапъна и аз по превода, пък после ще е задължително
някой, който е напред с чуждите езици да провери работата ми...
Ако обаче можеш да дадеш същия или подобен линк на руски език,
включването ми би могло да бъде много по-продуктивно...
Все пак - искам и възнамерявам да участвам с каквото бих могъл да съм
полезен...
Защо се пренебрегва IRC канала ubuntu-bg като форма за комуникация?

Boyan Djumakov

to ubun...@googlegroups.com
Не се пренебрегва, просто не аз лично няма да мога да съм вътре през
деня, докато мейлинг листа ще има и архив дори. Но на който му е
удобно - за това сме го направили канала :). Но когато правим онлайн
срещи... логично ще е в канала... най-малкото от ubuntu имат разни
ботове там, които логват ако ги помолиш и които ще ползваме по време
на срещите.

MadMaster

to ubuntu-bg
pastora написа:

> Ако обаче можеш да дадеш същия или подобен линк на руски език,
> включването ми би могло да бъде много по-продуктивно...

https://wiki.ubuntu.com/RussianDocumentation има разни текстове на
Руски :)

Message has been deleted

pastora

to ubuntu-bg
Ами ако никой друг не го е започнал, и прецените, че все още няма
достатъчно, или пък достатъчно добро инфо на БГ за това как се
инсталира Ubuntu, бих могъл да започна наред още от първото howto в
руската страница - https://wiki.ubuntu.com/Ubuntu704DesktopSetupRU
пък ако прецените, че нещо друго от предложеното на руски в тяхната
документация е по-важно - казвайте от къде да почвам... :)
Аз бях започнал по собствен план и неорганизирано да пиша едно
Ръководство за начинаещи в Ubuntu, но видях, че тия момчета -
http://skss.bloghub.org/archives/category/%d1%83%d0%b1%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83-ubuntu
- вече са направили доста по въпроса, та се спрях... Бихме могли да ги
помолим да ползваме и техните статии за едно общо и максимално широко
"Ръководство за работа с Ubuntu" на български език... Често казано и
сега не съм сигурен от къде в крайна сметка да започна...
MadMaster, ти като човекът дал началото на тази група можеш ли да се
наемеш с координирането на целия процес, за да не се повтаряме с други
желаещи да се включат и помогнат?... Чакам отговор по въпроса кой от
руските текстове за момента е най-важен и няма да се дублира с някой
от превеждащите от английски или други езици и го грабвам да го
побългаря... ;)

pastora

to ubuntu-bg
Няма отговор няколко дни - приемам, че каквото направя все ще е от
полза - почвам ги наред от руската страница... :)

Boyan Djumakov

to ubun...@googlegroups.com
Току-що видях един сайт с доста пространно ръководство за UBUNTU.
Имаго в блог-а че не му помня адреса в момента..
Виж до колко е полезно и ако можеш по-скоро там се включи. Щото
подозирам че ще има доста от нещата. Въпреки това, кратко прегледче
също ще е полезно. Но подробен MANUAL няма смисъл да се прави втори.